تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفسنجانی:دنیا بفهمد که ایران اهل مذاکره است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: دنیا بفهمد که ایران اهل مذاکره است و با تهدید نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

به گزارش تراز ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد، حق مردم ایران در مذاکرات تثبیت شود و دنیا بفهمد که ایران اهل مذاکره است و با تهدید نمی‌توانند به اهداف خود برسند.هاشمی رفسنجانی دیروز در دیدار رئیس، معاونان و جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی با اشاره به تلاش تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: آسان نیست که با بزرگان دیپلماتیک شش کشور دنیا بحث کرد، که خدا را شکر فرزندان ایران از مدت‌ها قبل مشغول این کار هستند.

وی با ارائه تحلیلی از چرایی و چگونگی مخالفان داخلی و بعضی از کشورها و رژیم‌های جعلی افزود: خیلی سخت نیست که بعضی‌ها چشم خود را می‌ببندند و دهان خود را باز می‌کنند و حرف‌های تخریبی می‌گویند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح اوضاع سیاسی و امنیتی ایران در منطقه و کمک جمهوری اسلامی ایران به همسایگان براي تقویت امنیت گفت: در این شرایط شاهدیم انسان‌هایی که در زمان مبارزه، با بیان این جمله که جواب خون‌های جوانان را چه کسی می‌دهد، مبارزه را تخطئه می‌کردند، الان آنچنان میدان‌دار شده‌اند که انگار از آسمان آمده‌ و ولایت دیگر آورده‌اند، حال آنکه در زمان مبارزه، خود را ولایتیون و مبارزه را تلاش برای برافراشتن پرچم ضلالت می‌دانستند.

هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش رئیس سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: این سازمان تقریباً به اهداف ترسیم شده خود دست یافته است.

وی با اشاره به سوابق کارهایی که برای گسترش کمی و کیفی تأمین اجتماعی در سراسر کشور انجام شده است، گفت: یکی از انسانی‌ترین و اسلامی‌ترین کارها توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع نیازهای آنهاست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بخش مهمی از کارهای سازمان تأمین اجتماعی را خدمت به بیماران و خانواده‌های آنها دانست بر ضرورت تأمین رضایت آنها تاکيد کرد.

وی سر و کار داشتن با کارگران را که زحمتکش‌ترین قشرهای جامعه هستند، ویژگی سازمان تأمین اجتماعی توصیف کرد و گفت: هرکس در طول زندگی حق بیمه‌ای پرداخت کرده، برای بهره‌برداری از مواهب آن در زمان بازنشستگی حساب باز کرده است و نباید حق هیچ انسانی پایمال شود.

هاشمی رفسنجانی با ابزار خرسندی از نقد کردن منابع غیرقابل رؤیت سازمان تأمین اجتماعی افزود: اموال سازمان از مصادیق روشن حق‌الناس است و جای تعجب است که کسانی دست در جیب این سازمان کردند و از حق کارگران جامعه برداشتند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حفاظت از اموال سازمان تأمین اجتماعی را وظیفه هر مسئولی دانست و گفت: هر کسی که در این مسیر تلاش می‌کند، مطمئن باشد که توجه خداوند را به عنوان اجر و ثواب کارهای خویش خواهد داشت.

در ابتدای این مراسم، آقای نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۳ و رویکردهای این سازمان پرداخت.

آقای کبریایی رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی نیز گزارشی از برنامه‌های آینده این سازمان از جمله اجرای آزمایشی طرح نسخه الکترونیک برای بیماران خاص در شش ماهه دوم سال ارائه کرد.





زمانبندی انتشار: 23 تير 1394 - 11:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن