تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان زندگي پنهاني قاتل فراري با اسم مستعار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پايان زندگي پنهاني قاتل فراري با اسم مستعار
قاتل فراري كه هفت سال قبل مرد بي‌گناهي را در شهرستان كرمانشاه به قتل رسانده بود و با نام مستعار در كرج زندگي مي‌كرد، سرانجام به دام پليس افتاد.
21 شهريورماه سال 87 بود كه مأموران پليس كرمانشاه از قتل مردي 55 ساله باخبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان كه مرد ميانسال با شليك گلوله كشته شده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني عامل قتل كه مردي آشنا بود، شناسايي شد اما تلاش‌هاي پليس براي بازداشت وي ناكام ماند.
در حالي كه تلاش‌ها براي دستگيري متهم با بن‌بست مواجه شده بود، مأموران پليس مخفيگاه متهم را در شهرستان كرج رديابي كردند. در شاخه ديگري از تحقيقات ميداني، مأموران پليس آگاهي كرج نشان داد كه متهم با نام مستعار همراه اعضاي خانواده‌اش در يكي از محله‌هاي كرج زندگي مي‌كند، بنابراين وي را بازداشت كردند.
متهم در اولين بازجويي‌ها به جرم خودش اقرار كرد و گفت قبل از حادثه به من خبر دادند كه مقتول پدرم را كتك زده است به خاطر همين تصميم به انتقام از او گرفتم. روز حادثه بعد از تهيه اسلحه در مسير او كمين كردم و او را با شليك گلوله به قتل رساندم. بعد از آن اما متوجه شدم كه فردي كه پدرم را كتك زده بود، مرد ديگري بود. متهم ادامه داد بعد از حادثه از محل گريختم و به زندگي پنهاني در كوه‌هاي اطراف كرمانشاه، اراك، اسلامشهر، شهريار و سرانجام كرج ادامه دادم تا اينكه گرفتار پليس شدم.
سرهنگ حميد گل‌صباحي، رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: متهم براي ادامه تحقيقات و ادامه روند قضايي پرونده به استان كرمانشاه منتقل شد.
 

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن