تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري شيطان خرابه‌هاي شرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۹:۵۲ق.ظ)
دستگيري شيطان خرابه‌هاي شرق تهران موج - شيطان خرابه‌هاي شرق تهران که چهار دختر و پسر را قرباني نيت شوم خود کرده بود، سرانجام دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، پنجم تير امسال پسر 14 ساله‌اي همراه خانواده‌اش با مراجعه به کلانتري 144 جواديه تهرانپارس از پسر شيطان‌صفتي شکايت کرد. اين نوجوان در شکايتش مدعي شد عصر ديروز در حال عبور از خيابان جشنواره بودم که پسر جواني به سمتم آمد و آدرس پرسيد. در حال راهنمايي او بودم که با تهديد چاقو مرا به سمت خرابه‌هاي انتهاي خيابان برد و پس از آزار و اذيت، تلفن همراهم را سرقت و فرار کرد.
با اعلام اين شکايت، تحقيقات براي شناسايي جوان شيطان‌صفت آغاز شد، اما؛ هيچ ردي از او به دست نيامد تا اين‌که سه روز بعد هم‌خانواده پسر 17 ساله‌اي به کلانتري مراجعه و از پسر شيطان‌صفت به اتهام آزار و اذيت شکايت کردند.
پدر سينا در شکايتش گفت: دو روز است پسرم گوشه‌گير شده است وقتي علت را پرسيدم او مدعي شد از سوي پسر جواني در خرابه‌هاي خيابان جشنواره مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.
با ثبت دومين شکايت، ماموران از فعاليت شيطان خرابه‌ها در منطقه با خبر شدند و تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند. در حالي که تحقيقات ادامه داشت مسوولان يکي از بيمارستان‌هاي محله تهرانپارس در تماس با ماموران کلانتري از انتقال نوجوان 16 ساله‌اي به بيمارستان به علت اصابت چاقو به کتفش خبر دادند.
با حضور تيمي از ماموران کلانتري، پسر نوجوان درباره علت اصابت چاقو گفت: در حال رفتن به خانه‌مان در انتهاي خيابان جشنواره بودم که پسر جواني به بهانه پرسيدن آدرس به من نزديک شد و با تهديد چاقو قصد داشت مرا با خود ببرد که مقاومت کردم. او با چاقو ضربه‌اي به من زد و با سرقت پول و تلفن همراهم متواري شد.
ماموران با چهره‌نگاري از متهم و رديابي‌هاي پليسي موفق شدند، مشخصات متهم را به دست آورده و تحقيقات براي دستگيري او را آغاز کنند. در همين حال سه روز قبل دختر 29 ساله‌اي با مراجعه به کلانتري جواديه تهرانپارس به‌ عنوان چهارمين شاکي از شيطان خرابه‌ها شکايت کرد.
اين دختر در شکايتش گفت: منتظر تاکسي بودم که پسر جواني براي پرسيدن آدرس به سمتم آمد و با چاقويي که زير لباسش مخفي کرده بود مرا تهديد کرد و با انتقال به خرابه‌اي در خيابان جشنواره، مورد آزار و اذيت قرار داد.
با ثبت چهارمين شکايت، گشت‌هاي نامحسوس در منطقه فعال شد تا اين‌که سرانجام عصر يکشنبه پسر جوان در يکي از خيابان‌هاي فرعي منطقه جشنواره دستگير و از سوي شاکيان شناسايي شد.
روز گذشته با انتقال متهم به دادسراي امور جنايي، او در بازجويي به سرقت و آزار و اذيت نوجوانان و دختر 29 ساله اعتراف کرد و گفت: پنج سال قبل از يکي از شهرهاي غربي براي کار به تهران آمدم. کار خوبي پيدا نکردم و مجبور شدم کارگري کنم. زندگي بدي نداشتم تا اين‌که با دختر جواني آشنا شدم، اما؛ او مرا به ماده مخدر شيشه معتاد کرد. بعد از اين‌که نتوانستم کار کنم مشکلات سراغم آمد. به همين دليل تصميم گرفتم سرقت کنم تا پول موادم تأمين شود. بعد از سرقت اولين گوشي از پسر جوان تحت تأثير توهم شيشه او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. بعد از هر سرقت نيز اموال سرقتي را به ساقي مواد مي‌دادم و در مقابلش مخدر شيشه مي‌گرفتم.
با اعترافات پسر 26 ساله قاضي احمد بستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي متهم را بازداشت کرد و از افرادي که در دام اين متهم گرفتار شده‌اند، خواست براي ثبت شکايت به اداره شانزدهم پليس آگاهي مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن