تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803996792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنارگذر لنگرود گره ترافيکي شرق گيلان را برطرف مي کند/بازگشايي قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال در عيد فطر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۲۷ق.ظ)
کنارگذر لنگرود گره ترافيکي شرق گيلان را برطرف مي کند/بازگشايي قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال در عيد فطر موج - معاون وزير راه و شهرسازي در بازديد از کنارگذر لنگرود گفت: احداث و بهره‌برداري از کنارگذر لنگرود که به طول ۱۱.۴ کيلومتر است گره ترافيکي شرق گيلان را برطرف و افتتاح اين پروژه مشکل بزرگ حوزه ترافيکي شهر را حل خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور، علي نورزاد، معاون وزير راه و شهرسازي با سفر به استان‌هاي گيلان و مازندران از آزادراه تهران-شمال، آزادراه منجيل-رودبار و کنارگذرهاي لنگرود و بندرانزلي و آزادراه همت-کرج بازديد کرد و دستور تکميل و تسريع روند اجراي منطقه ۴ آزادراه تهران-شمال را صادر کرد.
معاون وزير راه و شهرسازي در بازديد از آزادراه تهران-شمال دستور تکميل هرچه سريع‌تر عمليات اجرايي منطقه ۴ اين آزادراه را تا پايان ماه مبارک رمضان صادر کرد.
نورزاد از تکميل قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: باقيمانده عمليات اجرايي منطقه ۴ حدفاصل سه‌راهي کجور تا چالوس به طول ۲۰ کيلومتر در حال پايان است و در صورت تکميل شدن عمليات، اين محور در عيد سعيد فطر مورد بازگشايي مجدد قرار مي‌گيرد.
مدير عامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور در ادامه افزود: به منظور تسريع در پايان عمليات قطعه ۱ نيز همزمان با ادامه کار پيمانکار چيني مناقصه‌اي برگزار شد که ۵ پيمانکار ايراني براي عمليات اجرايي باقيمانده مسير انتخاب شدند که در حال حاضر مشغول تجهيز کارگاه و به دنبال آن شروع عمليات اجرايي هستند.
نورزاد در ادامه سفر از احداث کنارگذر بندر انزلي بازديد کرد و گفت: بندر انزلي به عنوان مهم‌ترين و بزرگ‌ترين بندر شمال کشور، محل ترانزيت از آسياي ميانه و اروپا است و از طرفي با توجه به گردشگر پذير بودن اين منطقه ساخت کنارگذر براي اين بندر مهم و اساسي است.
مدير عامل شرکت ساخت و توسعه روند احداث اين کنارگذر را در دو قطعه تشريح کرد و گفت: قطعه اول به طول ۸ کيلومتر با پيشرفت فيزيکي حدود ۳۶ درصد در حال انجام است که براي پايان آن ۱۸ هزار ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است.
وي افزود: قطعه دو اين کنارگذر نيز به طول تقريبي ۸ کيلومتر با پيشرفت فيزيکي ۳۹ درصد در حال انجام است و نيازمند تأمين اعتبار يک هزار و ۸۰۰ ميلياردي است.
نورزاد همچنين در بازديد از کنارگذر لنگرود اظهار کرد: احداث و بهره‌برداري از کنارگذر لنگرود که به طول ۱۱.۴ کيلومتر است گره ترافيکي شرق گيلان را برطرف و افتتاح اين پروژه مشکل بزرگ حوزه ترافيکي شهر را حل خواهد کرد.
وي پيشرفت فيزيکي اين طرح را حدود ۴۴ درصد دانست و افزود: اعتبار مورد نياز براي اتمام اين پروژه ۶۵۰ ميليارد ريال است.
نورزاد در سفر به استان گيلان و بازديد از آزادراه منجيل-رودبار اظهار کرد: ۱۲۵ کيلومتر از اين مسير شامل ۳۱ کيلومتر حدفاصل امام‌زاده هاشم تا شمال رودبار و ۹۳ کيلومتر از جنوب منجيل تا قزوين در دست بهره‌برداري است و با توجه به ترافيک سراسري محدوده شهرهاي رودبار و منجيل در جاده موجود، اجراي ۱۱ کيلومتر باقيمانده از اولويت ويژه برخوردار است.
وي با اشاره به دو بخش باقيمانده اين مسير عنوان کرد: عمليات اجرايي بخش اول اين آزادراه به طول ۱۸.۳ آغاز شده است و تا احداث بخش دوم آن به منظور بهره‌برداري از اين قسمت مي‌توان با احداث ۲ دستگاه شيب‌راهه، ۲ دستگاه پل بر روي رودخانه سفيد رود و حدود ۲۰۰ متر تونل، آزادراه را به جاده موجود متصل کرد.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: با تکميل بخش اول اين آزادراه، مشکل عبور ترافيک از گلوگاه آزادراه قزوين- رشت تا حدود زيادي حل خواهد شد و با توجه به اتصال آزادراه به جاده موجود، ظرفيت کل آزادراه با داشتن يک منطقه با گنجايش راه اصلي چند خطه، کاهش مي‌يابد که در آينده با افزايش ترافيک آزادراه، مشکل اين گلوگاه نيز مرتفع خواهد شد.
نورزاد در انتهاي اين سفر از آزادراه همت-کرج بازديد کرد و اظهار کرد: قطعه اول اين آزادراه حدفاصل انتهاي منطقه ۲۲ شهرداري تهران تا منطقه گرمدره به طول پنج کيلومتر تکميل شده و با اتصال به آزادراه تهران-کرج در حال بهره‌برداري است.
وي افزود: قطعه دوم اين آزادراه نيز از محدوده گرمدره تا شهرک جهان‌نماي کرج در دست احداث است که پيشرفت فيزيکي حدود ۶۰ درصد دارد.
مدير عامل شرکت ساخت و توسعه تکميل کريدور بين‌المللي شرق-غرب، روان‌سازي و کاهش ترافيکي روزانه محور تهران-کرج به ميزان ۴۰ درصد، کاهش ۳۰ دقيقه‌اي زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافيکي درون‌شهري کرج با اتصال محور جديد به جاده چالوس و کلاک در دو مسير رفت‌وبرگشت و افزايش ايمني و کاهش تصادفات را از جمله مزاياي تکميل و احداث آزادراه همت-کرج بيان کرد.
نورزاد در انتها يادآور شد: راه‌هاي شمال کشور مورد استفاده عموم مردم ايران است و توسعه آزادراه‌ها و بزرگراه‌هاي منتهي به شمال کشور بالاخص کريدورهاي اصلي آن، علاوه بر تسهيل تردد و افزايش ايمني، موجب توسعه صنعت توريسم و گردشگري مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن