تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803016179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمارش معکوس در مذاکرات


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شمارش معکوس در مذاکرات


سومین دور ادامه مذاکرات ایران و ١+٥ تا ساعاتی دیگر به سر می‌رسد. بعد از ١۸ روز مذاکره مستمر، دیپلمات های حاضر در محل مذاکرات در هتل کوبورگ وین ضمن اذعان به پیشرفت می گویند همچنان مسائلی باقی مانده که باید حل شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علوی خبرنگار صداوسیما در وین در ارتباط با استودیو پیشخوان خبر گفت: اختلاف درونی وزرای 1+5 سبب به اجماع نرسیدن در مذاکرات و ادامه مذاکرات بوده است. علوی خبرنگار صدا و سیما در وین افزود: اکنون حساس ترین لحظات مذاکرات ادامه دارد و باید دید که از جلسه عمومی 1+5 با ایران چه نتیجه ای بیرون خواهد آمد.
فلاحت پیشه در پیشخوان خبر
وی افزود: اگر اراده سیاسی طرف مقابل وجود داشته باشد، اهداف مورد نظر دست یافتنی است. علوی درباره نشانه های نتیجه مذاکرات از دید خبرنگاران گفت: نشانه هایی که بخواهد به ما خبرنگاران اعلام کند که قرار است برنامه خاصی در خصوص مذاکرات برگزار شود، دیده نمی شود و از صبح تا کنون خبر موثقی در دست نیست که آیا امشب مذاکرات تمام می شود یا آیا قرار است برنامه ویژه ای فردا برگزار شود، دیده نمی شود اما با توجه به سابقه طرف های غربی به خصوص آمریکا نمی توان تا دقایق آخر درباره نتیجه مذاکرات اظهار نظر کرد. دکتر حشمت الله فلاحت پیشه کارشناس مسائل سیاسی با حضور در استودیو پیشخوان خبر هم درباره نتایج مذاکرات گفت: به علت تردیدهایی که وجود دارد، هنوز تصمیم های سیاسی گرفته نشده، البته اختلافات کمتر شده است.
فلاحت پیشه در پیشخوان خبر
وی با بیان این که کیاست دیپلماتیک ایران سبب شد تا حق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شودو اکنون نیز ایران باید از همه تحریم ها از جمله تحریم های تسلیحاتی هم خارج شود، به سخنان آقای صالحی اشاره کرد و گفت: ایران تکالیف خود را درباره مسائل فنی بازرسی ها انجام شده است. این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که بخشی از مذاکرات بر اساس اقدامات دو طرفه و روند مذاکرات شکل گرفته است، افزود: وزیر خارجه چین گفت که دلیل فنی برای تاخیر وجود ندارد، و یک تقابلی بین شورای امنیت و کنگره وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران برای این موضوع شورای امنیت را مطرح کرد که اعتمادی به آمریکا و کشورهای اروپایی وجود ندارد و بنابراین ایران تصمیم گرفت که قطعنامه در شورای امنیت شکل بگیرد. وی افزود: کنگره آمریکا محلی است که لابی های صهیونیست و لابی های نفت مرتجع در تلاش اند که اجماع شکل نگیرد و اگر شورای امنیت وارد عمل شود، و اجماع جهانی در موضوع هسته ای شکل بگیرد، کنگره نقش خاصی نمی تواند در این خصوص داشته باشد.  فلاحت پیشه با بیان این که در کنگره آمریکا هر نمایند می تواند 6 مشاور داشته باشد و این 6 تن به نمایندگاه خط می دهند و 80 درصد این مشاوران تحت تعلیم و حمایت صهیونیست ها هستند، افزود: در دولت آمریکا حداقل 40 پست مهم در دست صهیونیست هاست و حضور صهیونیست ها هم در دولت و هم در مجلس این کشور دیده می شود. مشروح این گفتگو در ویدئوی زیر قابل مشاهده است.
دانلود  

 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن