تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798669586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت بوکس در آذربایجان‌شرقی در گروء توجه به شهرستان‌ها و پیشکسوتان است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پیشرفت بوکس در آذربایجان‌شرقی در گروء توجه به شهرستان‌ها و پیشکسوتان است
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت بوکس در آذربایجان‌شرقی در گروء توجه به شهرستان‌ها و پیشکسوتان است.
سیدمحمد شروین‌اسبقیان  در نشست تخصصی هیئت بوکس استان اظهار داشت: در کنار عوامل مهم همچون توسعه یافتگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، توسعه یافتگی ورزشی نیز به امری مهم و حیاتی در جوامع بشری تبدیل شده و سلامتی جسمی و روحی ملل با توسعه یافتگی ورزشی سنجیده می‌شود. 
وی در خصوص بوکس آذربایجان‌شرقی گفت: بوکس آذربایجان‌شرقی در سال‌های به چندان قهرمانان بزرگ و صاحب نامی را به ورزش کشور معرفی کرده است و در سال‌های اخیر  روند موفقیت بوکس آذربایجان‌شرقی در رده سنی پایه آغاز شده و ارتقاء 25 پله‌ای در کشور و صعود به رده چهارمی ایران گواه این مدعاست.
اسبقیان تصریح کرد: بوکس آذربایجان‌شرقی از مرکزیت خارج خواهد شد و تمام توان و ظرفیت کشتی استان بر شهرستان‌ها خصوصا شهرستان‌های دارای استعداد متمرکز می‌شود و استعدادیابی و اردوی‌های شبانه‌روزی در شهرستان‌ها با استفاده از توان و ظرفیت پیشکسوتان دایر می‌شود.
وی با اشاره به اهداف اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: هدف و شعار ورزش آذربایجان‌شرقی در سال 94 تحقق شعار ورزش پاک، معنوی و معرفتی برگرفته از رهنمودها و سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است و سال 1394 چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی با رویکرد علمی همراه با آموزه‌های دینی، همچون سال گذشته جهش ورزش استان آذربایجان‌شرقی و توسعه ورزش همگانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری، برگزاری بی‌امان رویدادهای آسیایی و بین المللی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت استان آذربایجان‌شرقی و مدال‌آوری در المپیک 2016 خواهد بود.
اسبقیان گفت: این حرکت با سیاست‌های مدون و برنامه‌ریزی کارشناسان و اجرای دقیق ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی مسیر می‌شود که نقطه عطف و بسیار مهم آن مدال‌آوری در المپیک 2016 برزیل خواهد بود تا عیار و ظرفیت ورزش آذربایجان‌شرقی در چه حد بالایی قرار دارد.
وی تصریح کرد: بوکس استان به تغییر ساختار در بدنه هیئت نیاز داشت که این امر محقق شده و گام بعدی باید سند توسعه و هدایت بوکس را در بخش‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم و اجرایی کند.
اسبقیان گفت: در تقویم فرهنگی ورزشی بر استعدادیابی، توسعه همگانی، توسعه قهرمانی و آموزش توجه بسیاری شود و در کنار این مقوله‌ها در راس همه امور توجه به مسائل فرهنگی جای دارد که ما همواره به قهرمان با اخلاق و پهلوان منش در ورزش استان و کشور نیاز داریم.
وی بر فعال کردن بوکس در شهرستان‌ها بر اساس ضوابط جمعیتی، مساحتی و آمایش سرزمینی، برگزاری کلاس‌های بازآموزی و ارتقاء مربیگری و داوری تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: پیشکسوتان راهگشای نیازهای ورزش استان بوده و هستند و بوکس نیز باید از ظرفیت پیشکسوتان به خوبی استفاده کند.
ابراهیم فیروزی رئیس گروه توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست بر توسعه جمعیت ورزشکاران بوکس در استان و استفاده از ظرفیت، تجربه و سابقه پیشکسوتان تاکید کرد.
عطا شرفشاهی رئیس هیئت بوکس استان گزارشی از روند اجرای برنامه‌های هیئت داد و گفت: در گام نخست ترکیب هیئت و کمیته‌ها معرفی شده و سپس تعداد پایگاهها و مدارس بوکس را در تبریز افزایش خواهیم داد و به 3 ایستگاه خواهد رسید.
وی در این نشست خواستار حمایت رسانه‌ها از تغییر نگرش خانواده‌ها به بوکس شد.






تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن