تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806339612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ راز نخست بهبود خلاقیت


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: من در انجام هدف هایم یک آماتور بودم. من برای سال ها مثل یک آدم بی اراده که هیچ خلاقیتی از خود ندارد ,بودم. ولی حالا خلاقیت من در بعضی چیز ها شکوفا شده است. به خلاقیت که فکر می کنم یک تعریف از آن به دست می آورم " دارا بودن نمایش ابتکار و هنر یا عقل در اختراعات" چه کسی این وضعیت را می خواهد؟

۳ راز نخست بهبود خلاقیت
 بهبود خلاقیتمن خودم را به پیشرفت های شخصی عادت داده ام ، من برای بالا بردن خلاقیتم کار سختی داشتم. و از این که توانستم به خوبی خودم را تا حد زیادی اصلاح کنم خوشحالم. من به سختی به چیزی فکر نمی کنم. چگونه این کار را انجام می دهم؟ در این جا من بعضی از راز هایی را که من برای کمک به شما آورده ام می آید.. 
۱) ورزش منظم ماهیچه ی خلاق 
مطالعات زیادی روی مغز انسان ها انجام شده است و از نتایج آن این گونه مشاهده شده که مغز هایمان به ماهیچه ها شباهت زیادی دارند.، که این معنی می دهد که هرچه ما از آن بیشتر استفاده کنیم قوی تر می شود. زمانی که شما فرصت هایی را برای استفاده ی این ماهیچه فراهم کنید، مخصوصا زمانی که فقط برای خنده خلاقیتتان بالا می رود.
بعضی از کار هایی که در این باره می توانید انجام دهید:
انجام بازی های فکری مثل شطرنج
گفتگو درباره ی مسائل به جای نوشتن آن ها در یک لیست و تلاش برای به کار بردن تصاوری و علائم
درست کردن و کار روی پازل های سخت و اذیت کننده
به جای خواندن یک کتاب، از عروسک های بچه هایتان یکی را انتخاب کرده و در مورد آن ها هنگام خوابشان یک داستان تعریف کنید.۲) شناخت خلاقیت هایتان در محیط اطراف و برنامه ریزی برای زمان
آیا شما می دانید که در کجا بهترین فکر را دارید؟ بهترین عقیده های من در ۳ محل ایجاد می شود: زمانی که دوش می گیرم، در پیاده روی های طولانی و در ماشین. در این مکان ها تنهایی و استراحت کیفیت فعالیت های من را بالا می برد و ذهن من برای مشکلات راه حل بهتری پیدا می کند. بنابراین وظیفه ی شما این است که هر کجا که خلاقیت تان در محیط بهتر است زمان بندی کنید تا زمانی زیادی را در وقتتان را در آنجا بگذراید.
شما برای شناسای میط اطراف خود باید هوشیاری زیادی داشته باشد تا برای شما هی چیز ضایع نشود. به اطراف به صورت ویژه و مخصوص نگاه کنید، گویی که برای این کار به شما جایزه می دهند. من به پیاده روی نیاز دارم چون به وسیله ی آن خلاقیت م بالا می رود. یاد بگیرید تا در استراحت هم خلاقیت داشته باشید. 
۳) در روش خود قبول کنید که بیشتر شاد باشید کتاب ها کمک زیادی به گسترش خلاقیت های من کرده است. " یک ضربه به پهلو" نام یک کتاب خنده دار کوچک است ومن آن را به شما پیشنهاد می کنم. در آن درباره ی گفتن "جواب درست" و "دومین جواب درست" و جواب بعدی درست بحث شده است. آن برپایه این نکته که در زمانی ما مدرسه می رفتیم برای جواب هر تست یک جواب درست وجود داشت اما این دیدگاه در مسیر زندگی متفاوت است. 
یک جواب درست به بالا بردن خلاقیت ما کمک می کند، ما بار ها شده است که یک جواب درست به یادمان می آید. بنابراین با دادن یک جواب هم راه پیشرفت را داریم و می توانید جواب های دیگر را نیز مطرح کنیم. آن روش که فقط یک جوتاب درست وجود دارد ظالمانه است. بیشتر اختراعات مهم در قدم اول غیر ممکن و مضحک به نظر می آمدند. زمانی که شما در طوفان ذهنی هستید نمی توانید وضعیت را به خوبی درک کنید. و این باعث عقب افتادن شما می شود. زمانی که شما از پیشنهاد های من استفاده کنید مطمئنا خلاقیت تان بهبود پیدا می کند. من در حال حاضر از خلاقیت هایم در کار ها لذت می برم. حالا من در برابر موانع و مشکلات راحت تصمیم می گیرم و با آن ها راحت تر برخورد می کنم.زندگی ایده الاخبار مرتبط :قاتل خلاقیت فرزندانتان نباشید!10 ترسی که مانع خلاقیت شماستبازیهای ساده برای تقویت خلاقیت بچه ها


دوشنبه 22 تیر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن