تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ۲۰ ساله توسعه حمل‌ونقل استان خوزستان/ 100ميليارد ريال هزينه براي جاده اهواز- چذابه صرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي خوزستان مطرح کرد؛ برنامه ۲۰ ساله توسعه حمل‌ونقل استان خوزستان/ 100ميليارد ريال هزينه براي جاده اهواز- چذابه صرف شد موج-مديرکل راه و شهرسازي خوزستان از برنامه ۲۰ ساله توسعه حمل‌ونقل استان به ارزش ۲۵۰ هزار ريال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي خوزستان، منوچهر رحماني، مديرکل راه و شهرسازي خوزستان از برنامه ۲۰ ساله توسعه حمل‌ونقل استان به ارزش ۲۵۰ هزار ريال خبر داد و گفت: اين برنامه به دنبال ديدار اسفند گذشته استاندار خوزستان، معاونان وي و اعضاي شوراي حمل‌ونقل خوزستان با وزير راه و شهرسازي در ۲۲ بند مصوب شده است.
منوچهر رحماني در نشستي با آيت‌الله سيد علي شفيعي، نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري ضمن اعلام اين خبر احداث خط آهن اهواز – اصفهان، بندر امام–خرمشهر به بصره، چهار خطه ريلي انديمشک – اهواز و بندر امام را از مهم‌ترين بندهاي اين برنامه اعلام کرد و افزود: ظرفيت حمل‌ونقل ريلي استان پنج ميليون تن است که در مسير تله زنگ به ۱۰ درصد کاهش مي‌يابد و مقرر شده در اين زمينه تصميم‌گيري و معضل را برطرف کنند.
رحماني با بيان اين‌که احداث خط آهن اهواز–اصفهان مطالعه و اعتبارات آن از طريق صندوق توسعه ملي تأمين مي‌شود، افزود: عمليات اجرايي خط دوم انديمشک – اهواز –بندر امام هم شروع شده است.
وي در ادامه از اتخاذ تصميم‌هاي خوب در خصوص فرودگاه‌ها و صنعت هوايي خوزستان نيز خبر داد و گفت: در اين نشست مصوب شد يک هزار و ۵۰۰ کيلومتر راه جديد احداث شود که مسير اهواز–دهدز، اهواز–بهبهان، اهواز–انديکا در اين چارچوب چهار خطه مي‌شود.
مديرکل راه و شهرسازي خوزستان اضافه کرد: در خصوص هواشناسي نيز مقرر شد ۲۱۰ ميليارد ريال تجهيزات اختصاص يابد تا به صورت دقيق و به موقع اطلاع‌رساني شود.
وي اظهار کرد: در خصوص دريانوردي قرار است با انجام يک سري اقدامات جديد جايگاه بندر امام که از رتبه يک در اوايل انقلاب هم‌اکنون به رتبه سه رسيده است به رتبه نخست بازگردد که لايروبي اروندکنار و خارج‌سازي کشتي‌هاي مغروقه از جمله آن‌ها به شمار مي‌رود.
رحماني در بخش ديگري از سخنانش از برنامه احداث پايانه‌هاي بار شلمچه و چذابه نيز خبر داد و گفت: در اربعين سال گذشته ۲۵ درصد زوار از اين استان و از مرزهاي پايانه شلمچه و چذابه براي زيارت عتبات عاليات استفاده کردند که اين ظرفيت امسال افزايش ظرفيت پيدا کرده تا با کيفيت به زوار خدمات رساني شود.
رحماني در اين باره اضافه کرد: براي جاده اهواز-چذابه يک‌صد ميليارد ريال تاکنون هزينه شده و قرار است تا اربعين امسال به پايان برسد، تمام هنر اين است که در شرايط سخت بتوانيم کار کنيم، اگر همه‌چيز مهيا باشد که مديريت کردن هنر نيست.
مديرکل راه و شهرسازي خوزستان افزود: در بخش مسکن براي ۱۰۶ هزار واحد قرارداد منعقد شده بود که ۸۰ هزار واحد در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر، ۱۱ هزار واحد در شهرهاي جديد و مابقي در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر احداث مي‌شود، در حال حاضر ۶۰ تا ۷۰ درصد پروژه‌ها به پايان رسيده و متوسط پيشرفت فيزيکي مابقي واحدها هم ۷۰ درصد است؛ اميد است در آينده با همکاري مردم و حمايت دولت بتوان اين مهم را به سرانجام برسانيم.
رحماني در اين خصوص تأکيد کرد: با توجه به کمبودهاي مالي و اعتباري براي پيشرفت پروژه‌هاي مسکن مهر از دستگاه‌ها و ماشين‌آلات اداره کل راه و شهرسازي براي ساماندهي و آماده‌سازي محوطه‌ها، معابر استفاده مي‌شود.
در ادامه اين نشست آيت‌الله شفيعي نيز افزود: در محيط‌هاي اداري مي‌بايست صبغه اسلامي و مذهبي بيش از هر چيزي نمايان باشد، فضا و محيطي که در آن صبغه اسلامي نمايان شد در رفتار و واکنش کارکنان تأثير مثبتي مي‌گذارد.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه اظهار کرد: انجام کار را نبايد فقط براي رفع تکليف انجام داد بلکه کار را تا حصول نتيجه بايد پيگيري کرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از مديران صنعت حمل‌ونقل استان خواست تا واقعيات و حتي مشکلات را صادقانه با مردم در ميان بگذارند و از وعده‌هايي که در دراز مدت محقق مي‌شوند پرهيز کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن