تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه ای روی دریا + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: خانه ای روی دریا + تصاویر
خانه ای روی دریا + تصاویر

شرکت‌های بزرگ بسیاری روزانه به ساخت و طراحی پروژهای عجیب ساختمانی می‌پردازند. به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ این ساختمان عجیب به گونه ای طراحی شده است که می تواند در سطح آب های آرام قرار گیرد و فضای جالبی را برای زندگی فراهم کند.
3366413_149
این سازه فعلا در مرحله طراحی قرار دارد و هنوز به مراحل ساخت نرسیده،اما طراح آن گفته است در صورت وجود خریدار امکان ساخت آن به کلی وجود دارد.
3366412_537
این بنا که "SeaScape" نام دارد از 65 متر مربع مساحت بهره مند است و می تواند با اتصال به بخش هایی مجزا به مقدار قابل توجهی بزرگ تر شود.
3366411_750
طراحی این ساختمان به گونه ای سبز محسوب می شود،به این شکل که سیستم های قرار گرفته در این بنا می توانند بخش بسیاری از انرژی لازم را تولید کنند.
3366410_822
جالب ترین و عجیب ترین ویژگی این بنا اتاق خواب آن است که با قرار گیری در زیر آب می تواند منظره ای بی نظیر را برای ساکنان فراهم کند.
3366409_299
گفتنی است؛این شرکت در حال حاضر به دنبال افرادی است که تصمیم به خرید این طرح داشته باشند.    

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۲:۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن