تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803971250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه آفتاب‌یزد: دولت پس از توافق هسته‌ای وظیفه خطیری دارد/ نباید به مردم امیدواری فراوان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: روزنامه آفتاب‌یزد:
دولت پس از توافق هسته‌ای وظیفه خطیری دارد/ نباید به مردم امیدواری فراوان داد
روزنامه آفتاب یزد نوشت: مردم باید کمربند‌های خود را محکم‌تر کنند و از سوی دیگر دولت نیز با توجه به ابزارهایی که به دست آورده برنامه‌ریزی کند تا خدای ناکرده پول‌های آزاد شده باعث تورم در کشور نشود.

خبرگزاری فارس: دولت پس از توافق هسته‌ای وظیفه خطیری دارد/ نباید به مردم امیدواری فراوان داد



به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه آفتاب یزد امروز دوشنبه 94/4/22 طی یادداشتی به قلم فریدون مجلسی نوشت: به نظر می رسد بایستی اکنون توافق میان ایران و غرب را قطعی بدانیم.این توافق در شرایطی رخ می دهد که روز پنج شنبه خبر های خوبی از مذاکرات به بیرون درز پیدا نکرده و حتی خود بنده نیز تصور نمودم که بایستی مذاکرات را شکست خورده تلقی کنیم.اما شاهد بودیم که ورق برگشت و مذاکرات مثبت شد.با توجه به موضوع فوق باید اذعان نمود که اظهارات طرف ایرانی و آمریکایی در روز پنج شنبه آخرین تلاش ها برای امتیاز گرفتن بیشتر بوده است.
البته نباید از نظر دور داشت که این تکنیک در دیپلماسی خالی از ریسک نیست و ممکن است این موضوع باعث شود مذاکرات به بن بست بخورد. به هر حال سکته ای که چند روز پیش مذاکرات با آن مواجه شد پس از دو سال مذاکره غیرطبیعی بود و این توافقی که امروز به آن رسیدیم طبیعی است.
ما و غرب برای «توافق نکردن» مذاکره نکردیم بلکه مذاکره کردیم تا به صورت صلح آمیز و بدون درگیری و خسارت به راه حلی برسیم.متاسفانه کشور ما و ملت ما طی سال‌های گذشته به دلیل برخی بی تدبیری‌های مدیران گذشته دچار آسیب هایی شدند که ذکر آن به نظر تکراری می‌رسد.از سوی دیگر اوباما نیز به مردم خود قول داده بود که مسئله فوق را مرتفع کند و به همین دلیل مذاکرات با ایران همزمان با پیروزی حسن روحانی را آغاز نمود.حتی به نوعی می‌توان گفت رییس جمهور آمریکا حیثیت خود و حزب دموکرات را سر همین موضوع گرو گذاشته بود.
مع الوصف این کمال خوشبختی است که با تمام مخالفت‌های آشکار و پنهان چه در ایران و چه در آمریکا مذاکرات موفق بوده است.به خاطر داشته ‌باشیم که دلواپسان داخلی تمام هم و غم خود را گذاشته بودند که مذاکرات بی‌نتیجه باشد.آنان بی توجه به تمام مشکلاتی که تحریم ها ایجاد کرده بود تنها به دنبال منافع خود بودند.در آن سوی دنیا نیز جمهوری خواهان آمریکا برای شکست مذاکرات لحظه شماری می‌کردند و تلاش داشتند وعده اوباما محقق نشود.
اکنون دولت روحانی پس از توافق هسته ای وظیفه خطیری دارد.این دولت بایستی به دنبال یک برنامه ریزی دقیق و کارآمد بوده تا پس از این اتفاق مهم و مثبت گام‌های درستی را بردارد.البته ذکر این نکته به معنی منفی بافی نیست.
چراکه متاسفانه عده ای طی روز‌های گذشته سخنانی را مطرح نموده اند که گویی توافق نمی شد بهتر بود!از این جماعت باید این سوال را پرسید که «اگر تحریم باشیم خوب است؟» این در حالیست که در شرایط تحریم امکان پیشرفت، رفاه و صعود نیست.تحریم یک مانع بزرگ بود باید برداشته می‌شد. هر چند معتقدم باید تعادل را رعایت کرد و به مردم امیدواری فراوان نداد.یعنی به گونه ای نباشد که مردم تصور کنند قرار است از فردا اضافه حقوق دریافت کنند و یا یارانه‌های شان اضافه شود.در واقع به نظر می‌رسد مردم باید کمر بند‌های خود را محکم تر کنند و از سوی دیگر دولت نیز با توجه به ابزارهایی که به دست آورده برنامه ریزی نماید تا خدای ناکرده پول‌های آزاد شده باعث تورم در کشور نشود.
  مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

94/04/22 - 10:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن