تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرمان بر افزايش کيفيت آرد تاکيد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۵:۵۰ق.ظ)
فرماندار کرمان بر افزايش کيفيت آرد تاکيد کرد موج-فرماندار کرمان خواستار افزايش کيفيت آرد توليدي براساس استانداردهاي روز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي توحيدي در بازديد چند ساعته از کارخانه آردسازي و تعدادي از واحدهاي نانوايي شهر کرمان وضعيت آرد و طبخ نان را مورد ارزيابي قرار داد.
وي درحالي که معاون برنامه ريزي و عمراني فرماندار و مديرکل غله استان نيز حضور داشتند ابتدا با حضور در کارخانه آرد صاحب الزمان (عج) ضمن بازديد از پروسه تبديل گندم به آرد و آزمايشگاه کارخانه بر رعايت هرچه بيشتر نکات بهداشتي تاکيد کرد و گفت: يکي از مؤلفه‌هاي سلامت مردم رعايت بهداشت در بحث آرد و نان است.
فرماندار کرمان افزود: از آنجا که نان يکي از اقلام ضروري سبد غذايي شهروندان است و آرد و نان نيز قابل ضدعفوني کردن نيست بايد در پروسه تبديل گندم به آرد بهداشت به نحو کامل رعايت شود و ما در اين زمينه مسئول هستيم.
مديرکل غله استان نيز با توضيحاتي در خصوص وضعيت کنوني گندم، آرد و نان استان کرمان، سيلوي ذخيره سازي کارخانه صاحب الزمان (عج) را دو هزار و 500 تن، توليد آرد کارخانه در 24 ساعت را 150 تن و سبوس گيري را 13،5 درصد اعلام کرد.
نژادبيگلري گفت: استان کرمان رتبه چهارم ذخيره سازي گندم در سالجاري در کشور را دارد.
فرماندار کرمان در ادامه با حضور در چندين واحد نانوايي سطح شهر از مراحل پخت نان، بهداشت واحدهاي نانوايي و کيفيت نان توليدي بازديد کرد و با اشاره به نقش مردم در نظارت گفت: مشارکت مردم در گزارش دهي و مطالبه کيفيت مطلوب تر مي‌تواند در بالا رفتن کيفيت و بهداشت واحدهاي نانوايي مؤثر باشد.
توحيدي خاطرنشان کرد: ان شاء الله با راهکارهايي که در دستور کار داريم و با همکاري مسوولان دستگاه‌هاي دست اندرکار شاهد پخت و عرضه نان با کيفيت و شرايط بهتري خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن