تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تقاهم نامه ي واگذاري مالکيت تيم صباي قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۴ (۲۱:۳۸ب.ظ)
امضاي تقاهم نامه ي واگذاري مالکيت تيم صباي قم موج -قم- طي جلسه اي به رياست سرپرست استانداري قم تقاهم نامه ي واگذاري مالکيت تيم صباي قم انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست استانداري قم در اين جلسه خواستار تسريع در رسيدگي به وضعيت انتقال مالکيت باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم شد .
وي با بيان اينكه حضور تيم صبا در قم موجب افزايش نشاط در شهر قم شده است افزود: اميدواريم با ادامه ي حضور اين تيم ليگ برتري در قم شاهد رشد و ترقي ورزش استان باشيم.
فريدون همتي با اشاره به ماهيت دولتي باشگاه فرهنگي ورزشي صبا و لزوم غيردولتي بودن آن بر طبق قوانين عرف ورزش بين المللي تصريح کرد: بايد براي انتقال مالکيت اين باشگاه به بخش غير دولتي تمامي جوانب قانوني در نظر گرفته شود تا در آينده مشکلي براي باشگاه صبا قم بوجود نيايد.
وي تسريع در اين نقل و انتقال مالکيتي را باتوجه به نزديکي به شروع ليگ فوتبال در فصل جاري ضروري دانست و افزود: تيم صباي قم در استان از جايگاه و محبوبيت مقبولي برخوردار است و بايد با توجه به جايگاه ورزشي اين تيم در ليگ برتر فوتبال در کنار تسهيل نمودن فعاليت بخش هاي غير دولتي در ورزش استان از هر گونه کمک و مساعدتي دريغ ننمائيم .
آقاي محجوب خريدار تيم صباي قم نيز با اعلام تعهد نسبت به پرداخت تعهدات تيم صباي قم در قالب تفاهم نامه صورت گرفته با استانداري و پرداخت همه ي بدهي هاي اين تيم گفت: هدف حضور بنده در استان قم پرورش يک تيم مردمي است که با ارائه بازي هاي خوب در طول ليگ مردمي بودن خود را ثابت نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن