تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارلی فیورینا: اگر من به جای اوباما بودم تاکنون دستور ترک مذاکرات را صادر کرده بودم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کارلی فیورینا: اگر من به جای اوباما بودم تاکنون دستور ترک مذاکرات را صادر کرده بودم
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال 2016 آمریکا در مصاحبه اخیر خود به تیم مذاکره‌کنندۀ آمریکا در وین پیشنهاد کرد هر چه زودتر میز مذاکره را ترک کنند.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مجله نشنال ریویو، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال 2016 در توصیه‌ای به تیم مذاکره‌کنندۀ آمریکا در وین پیشنهاد کرد هر چه زودتر میز مذاکره را ترک کنند.


"کارلی فیورینا،" صبح امروز در مصاحبه‌ای گفت: "اگر من رییس‌‌جمهور آمریکا بودم، تاکنون دستور ترک مذاکرات را صادر کرده بودم. اگر شما هر چه سریعتر میز مذاکره را ترک نکنید، طرف مقابل همچنان به گفتگو ادامه خواهد داد."


"اگر من رییس‌جمهور آمریکا بودم به ایرانی‌ها می‌گفتم تا زمانی که حاضر نشوید همه تأسیسات هسته‌ای و اماکن خود را برای هرگونه بازرسی نامحدود و بی قید و شرط به روی ما باز کنید، حتی اجازه گردش یک پنی را هم در بازار معاملات جهانی به شما نخواهیم داد. ما برای این کار احتیاج به کسب اجازه از هیچ کس نداریم."


کارلی فیورینای 61 ساله با نام کامل "کارلا کارلتون اسنید" در سال 2010 نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سنای آمریکا بود که رقابت را به باربارا باکسر واگذار کرد. فیورینا از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ به عنوان مدیر اجرایی شرکت «هیولت پاکارد» فعالیت می‌کرد و پیشتر از مدیران شرکت تلفن و تلگراف آمریکا و شرکت تجهیزات مخابراتی لوسنت بود.


این نامزد جمهوری‌خواه که در سال 2008 به عنوان مشاور جان مک‌کین در انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کرد در ادامه مصاحبه با شبکه «ای‌بی‌سی» در انتقاد از موضع غیرآمریکایی کشورهای روسیه و چین در مذاکرات هسته‌ای گفت: "این دو کشور در طرف ما بازی نمی‌کنند. برچیده شدن تحریم‌های غرب علیه ایران منافع بسیاری را نیز برای مسکو و پکن به همراه خواهد داشت."


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

دیدار مهم سه جانبه‌ی ظریف، کری و موگرینی تا ساعتی دیگر
وزیر خارجه روسیه وارد وین شد
دولت برای تصویب توافق هسته‌ای در کنگره راه سختی در پیش خواهد داشت
لحظه‌شماری شرکت‌های بزرگ نفتی اروپا برای خرید نفت ایران




۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن