تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد مطرح کرد محوریت حجاب و عفاف در 33 مؤسسه و خانه قرآنی در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد مطرح کرد
محوریت حجاب و عفاف در 33 مؤسسه و خانه قرآنی در بروجرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: در هفته حجاب و عفاف محوریت این موضوع در 33 مؤسسه و خانه قرآنی این شهرستان در دستور کار است.

خبرگزاری فارس: محوریت حجاب و عفاف در 33 مؤسسه و خانه قرآنی در بروجرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفرپور عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در هر یک از این موسسات که 30 تا 100 نفر مشغول به فعالیت هستند، برنامه‌هایی در این هفته حول محور حجاب و عفاف در دستور کار است.
وی به حساسیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه امروزی اشاره و عنوان کرد: در این هفته برنامه‌‏هایی به صورت توجیهی و آگاهی بخشی در خصوص آسیب‎های بی‎حجابی و بدحجابی برگزار می‎شود.
این مسئول تصریح کرد: با وجود عدم تخصیص منابع مالی در حوزه فرهنگی در مقایسه با سایر حوزه‌‏ها، امید است، با حمایت جدی مسئولان فرهنگی و تامین اعتبارات شاهد گسترش فعالیت‌‏ها در این مقوله باشیم.
جعفرپور یادآور شد: حجاب یکی از مباحث رها شده در جامعه امروزی است، حال آن که فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این باره اثربخشی بسزایی می‎تواند داشته باشد.
وی عنوان کرد: این‌ها همه در حالی است که این فرائض دینی نیز امروزه در جامعه بسیار کم‌‎رنگ شده و ماهیت وجودی خود را از دست داده‌‏اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تاکید کرد: مقوله حجاب در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و در این رابطه مصوباتی اتخاذ شده است، حال آن که این مهم مورد حمایت هیچکدام از دولت‏‌های جمهوری اسلامی ایران واقع نشده است.
جعفرپور با اشاره به اینکه راهکار اصلی و منطقی را در این باره باید در مسئولیت‌پذیری همگان جستجو کرد، افزود: از سویی متاسفانه این مهم مورد غفلت واقع شده و دستگاه‎ها و نهادهای مرتبط و مسئول آن‌گونه که باید به آن نپرداخته‏‌اند.
وی تأکید کرد: در حالی 26 ارگان در زمینه حجاب و عفاف مسئولیت دارند که اقدامات شاخص و ممتازی از سوی آنها در این زمینه دیده نمی‏‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: بر این اساس مادامی که عزم و اراده‌‏ای جدی در این زمینه وجود نداشته باشد، نمی‏‌توان در این باره خوش‎بین بود.
جعفرپور متذکر شد: یکی از مهم‌ترین ملزومات در حوزه حجاب و عفاف پرهیز از واگذاری کار به دیگری و موازی کاری است.
انتهای پیام/85012/ذ30

94/04/21 - 16:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن