تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورم معیار مناسبی برای تعیین اجاره بها نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تورم معیار مناسبی برای تعیین اجاره بها نیست
کد خبر: ۵۱۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ - 12 July 2015


عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه سنجش افزایش نرخ اجاره بها با نرخ تورم اشتباه است،گفت: با توجه به اینکه اجاره بها سهم قابل توجهی از درآمد ماهانه خانوارها را به خود اختصاص می دهد،حتی افزایش 10 درصدی در آن می تواند مشکلات جدی را برای معیشت مردم به همراه داشته باشد.

مجید جلیل سرقلعه درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با تاکید براینکه سنجش افزایش نرخ اجاره بها با نرخ تورم اشتباه است،گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار مسکن نباید اجازه رشد قیمت ها در بحث اجاره بها داده شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص رشد اجاره بها به نسبت سال گذشته، افزود: نمی توان نرخ تورم را به عنوان میزانی برای تعیین نرخ اجاره بها درنظر گرفت.

هیچ مدل دقیقی برای تنظیم قیمت اجاره بها در دست نیست

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه اگر قرار بر تغییر نرخ اجاره بها همسو با تورم باشد،شرایط زندگی برای مردم به ویژه اقشار ضعیف و متوسط جامع سخت خواهد شد، تصریح کرد: در صورتی که نرخ اجاره بها تابعی از نرخ تورم در جامعه مدنظر قرار بگیرد فاجعه اقتصادی برای مردم رخ خواهد داد.

وی با تاکید براینکه بازاراجاره بها باید با نظارت بیشتر دستگاه های مسئول کنترل شود، گفت: درحال حاضر هیچ مدل دقیقی برای تنظیم قیمت اجاره بها در دست نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت باید به دنبال راهکاری اساسی برای کاهش رکود در بازار مسکن باشد، افزود: رکود موجود در بازار مسکن امکان قیمت گذاری دقیق بر واحدهای مسکونی را سلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در فروردین امسال نسبت به فروردین سال ۹۳، اجاره بها ۱۰ درصد رشد داشت و با وجود آنکه نسبت به نرخ تورم کمتر بود اما باز هم افزایش ۱۰ درصدی اجاره بها در زمانی که اجاره بها رونق چندانی ندارد، نشانگر رشد قیمت‌ها در تابستان امسال است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن