تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه عامل حادثه تیراندازی یاسوج به دستگاه قضایی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه عامل حادثه تیراندازی یاسوج به دستگاه قضایی معرفی شدند یاسوج - ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: سه عامل و مسبب حادثه تیراندازی بلوار 60متری یاسوج تحویل مقامات قضایی شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه در نشست خبری با تشریح جزئیات کامل این حادثه تلخ ،افزود:این افراد که در بازجویی های اولیه به جنایات خود اعتراف کرده اند بین 23 و 25 سال سن دارند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه جنایت شب 21 رمضان امسال در بلوار امام خمینی (ره) یاسوج یک کشته و پنج زخمی داشته است،در طول عملیات پلیسی و جنایی حدود 9 نفر مورد تحقیق قرار گرفتند.
وی گفت: این ضاربان و مسببان اصلی نیز با شگردی خاص اقدام به مخدوش کردن شماره پلاک خودرو خود کرده بودند اما با تلاش و اقدامات جنایی نتواستند از چنگال پلیس فرار کنند و خودرو و اسلحه آنها دریکی از شهرهای جنوبی فارش کشف شد.
وی ابراز داشت: از مجموع پنج نفر زخمی این حادثه تیراندازی دو نفر از آنها در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.
سردار غلامزاده اظهار کرد: چهار نفر از مجروحان نیز بیشتر از ناحیه دست و پا و قفسه سینه دچار حادثه شده اند و حال عمومی آنها رو به بهبودی است ولی یک نفر دیگر که با شلیک اسلحه دچار خونریزی مغزی شده تحت عمل جراحی قرار گرفت که هنوز هوشیاری خود را بدست نیاورده است.
سردار غلامزاده با تاکید بر اینکه انگیزه و علت اصلی حادثه باید از طریق قاضی پرونده و دستگاه قضایی اعلام شود، با تشریح برخی از جزئیات این جنایت ، گفت:حدود ساعت دو و 30 دقیقه شب 17 تیر امسال مصادف با شب 21رمضان این حادثه واقع در بلوار امام (ره) یاسوج رخ داد.
سردار غلامزاده تصریح کرد: تحقیقات اولیه پلیسی و جنایی نشان می دهد که پنج نفر در پارک روبروی یک کبابی که متعلق به برادر مقتول بوده است، مشغول شب نشینی بودند.
وی ابراز داشت: در همین حین دو خانم در حین گذر از خیابان با مزاحمت یک خودروری سمند مواجه شدند.
وی ابراز داشت: البته طبق تحقیقاتی که از این دو نفر خانم نیز صورت گرفت ابتدا آنها با درخواست یک خودروری پراید مواجه شدند ولی به گفته آنها به دلیل انکه شب قدر بود و مایل بودند که پیاده طی طریق کنند به این خودروی سواری پراید نیز جواب رد داده بودند.
وی گفت: در حالی که خودروی سمند نیز پشت سر پراید و در کمین این دو نفر خانم بودند مرتب به آنها نزدیک می شد و برای آنها ایجاد مزاحمت می کردند.
سردار غلامزاده گفت: در همین حین وقتی این خودروی سمند به آن پنج نفر نزدیک می شود یکی از آنها که فرد مقتول بود به مشاجره لفظی با راننده و سرنشینان خودروری سمند پرداخته بود.
وی گفت: با بالاگرفتن درگیری های لفظی فرد مقتول با وسیله ای که در دست داشت به جام خودروی سمند می کوبد.
سردار غلامزاده اظهار کرد: قضیه در این هنگام به پایان می رسد و خودروی سمند نیز محل را ترک می کند.
وی تصریح کرد: حدود 20 تا 25 دقیقه بعد، خودروی سمند به همراه چند سرنشین به محل حادثه نزدیک می شوند و یکباره با شلیک اسلحه شکاری و ساچمه ای پنج تیر اقدام به تیراندازی به سوی طرف های درگیری می کند.
وی ابراز داشت: فرد مقتول به نام کیوان تیموری نیز پیش از رسیدن به بیمارستان جان داد و پنج نفر دیگر که یکی از آنها نیز یک رهگذر 16ساله ای بود همگی زخمی شدند.
سردار غلامزاده تصریح کرد: در همین حین نیز خودروی سمند از صحنه متواری می شود.
وی تاکید کرد: از زمان وقوع شب حادثه با تشکیل یک تیم عملیاتی پلیسی و جنایی تحقیقات اولیه از مضروبان و مسببان اصلی حادثه آغاز شد که ظرف 24 ساعت بعد دو نفر از آنها در گچساران در دام پلیس افتادند.
وی با بیان اینکه یک نفر دیگر نیز روز گذشته دستگیر شد با تقدیر از دستگاه قضایی استان نیز گفت: قاضی پرونده در تمامی صحنه ها و تحقیقات پلیسی نیز حضور داشت.
وی ابراز داشت: بازسازی صحنه با حضور قاضی پرونده، ضاربان و نیروهای پلیسی و آگاهی در محل وقوع حادثه نیز انجام شد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: علت و انگیزه اصلی وقوع این جنایت از طریق قاضی پرونده و دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.
وی گفت: چنانچه این جنایت جنبه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد باید بر اساس ماده 15 قانون حمایت از آمران به معروف و در دادگاه صالحه نیز به اثبات برسد که این مهم خود نیز دارای شرایط و فرایند قانونی خاصی است.
3016/6162



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن