تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798465508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته اخبار گوناگون قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بسته اخبار گوناگون قم قم - ایرنا - کشته شدن یک قلاده روباه در قم بر اثر ضرب و شتم، کشف 120 راس دام قاچاق در قم، اهداء کمک هزینه ازدواج به 221 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد قم و کمکهای نقدی و غیر نقدی به بیش از 50 درصد مددجویان کمیته امداد از جمله بسته اخبار گوناگون استان قم است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمدرضا عابدی مقدم با اشاره به کشته شدن یک روباه آسیب دیده در این اداره کل در سخنانی اظهار داشت: این روباه که در یکی از پادگان های نظامی قم در یک سالن گرفتار شده بود، مورد ضرب و شتم برخی سربازان قرار گرفت.
وی افزود: این حیوان که به شدت از ناحیه صورت و شکم آسیب دیده بود، پس از انتقال به اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم توسط یکی از پرسنل پادگان، برغم تلاش های بسیار کارشناسان و دامپزشک این اداره کل، بر اثر شدت جراحات داخلی تلف شد.
رییس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم در پایان با اشاره به وقوع حوادث تلخ این چنین در سراسر کشور، بر ضرورت افزایش آگاهی و احساس مسوولیت در جامعه نسبت به حیات وحش و مناطق طبیعی تاکید و ابراز امیدواری کرد: مردم فهیم استان و دوستداران طبیعت هرچه بیشتر در حفظ و حراست از گونه های گیاهی و جانوری کوشا باشند.

** کشف 120 راس دام قاچاق درقم
فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف 120 راس احشام قاچاق در استان خبر داد.
سرهنگ هادی دیده ور اظهار داشت: با تلاش ماموران پاسگاه کوشک نصرت فرماندهی انتظامی شهرستان قم از دو دستگاه کامیونت 120 راس احشام قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: عوامل گشت پاسگاه کوشک نصرت حین گشت زنی، در جاده قدیم قم – تهران دو دستگاه خودرو کامیونت که حامل احشام بود را جهت بررسی مدارک رانندگان متوقف کردند.
دیده ور افزود: با توجه به اینکه خودروها فاقد هرگونه مجوز حمل و دامپزشکی بودند، 120 راس احشام کشف و خودروهای مذکور به ظن قاچاق به همراه احشام مکشوفه و پرونده تشکیل شده تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان شدند.

**اهداء کمک هزینه ازدواج به 221 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد قم
مدیر کمیته امداد شهرستان قم از اهداء کمک هزینه ازدواج به 221 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد قم از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
اکبر رشیدی، گفت: همچنین طی این مدت 138 فرزند ذکور خانواده امداد و 18 نفر ازدواج مجدد از کمیته امداد کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.
مدیرکمیته امداد شهرستان قم با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان گفت: در این دوره ها شرکت کنندگان با مسائل مختلف زندگی مشترک از جمله بهداشت فردی و اجتماعی، تحکیم بنیاد خانواده، تربیت فرزند و مواردی از این قبیل آشنا می شوند.
وی در ادامه از اهداء یک میلیارد و 470 میلیون ریالی کمک نقدی خیرین و نیکوکاران جهت تامین جهیزیه 49 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد در مراسم جشن کریمانه که به مناسبت میلاد امام حسن (ع) و دهه اکرام و ایتام برگزارشده بود خبرداد.

** بیش از 50 درصد مددجویان کمک نقدی و غیرنقدی دریافت کردند
رییس اداره منطقه پنج کمیته امداد قم گفت: تا نیمه اول ماه مبارک رمضان بیش از50 درصد مددجویان این منطقه کمک نقدی و غیرنقدی دریافت کردند.
محمد ابراهیم نعیمی با اعلام این مطلب اظهارداشت: در منطقه پنج کمیته امداد حدود پنج هزار خانوار تحت پوشش هستند.
وی از برپایی سفره های افطاری در ماه مبارک رمضان در این منطقه برای مددجویان همانند سایر مناطق کمیته امداد خبرداد و گفت: تاکنون بیش از دو هزار پرس غذا در قالب های مختلف برای مددجویان این منطقه توزیع شده است.
رییس اداره منطقه پنج کمیته امداد قم همچنین از توزیع بیش از 70 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در بین مددجویان تا نیمه اول ماه مبارک رمضان خبرداد.
نعیمی ادامه داد: همچنین در روستاهایی که تحت پوشش منطقه پنج کمیته امداد می باشند، در بین مددجویان کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب سبد غذایی توزیع شده است.ک/3
/8138/ 1175



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن