تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820555894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده دشتستان: مشکلات مردم رسیدگی و حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده دشتستان: مشکلات مردم رسیدگی و حل شود بوشهر- ایرنا - نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای سلامی گفت: مسوولان باید به درخواست مردم توجه و مشکلات آنان را رسیدگی و حل کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روزشنبه درنشست بررسی مشکلات بخش شبانکاره افزود: به منظور بررسی و یافتن راهکارهای حل مشکلات مردم، مسوولان باید درمیان آنها حضور یابند.
وی اظهارکرد: خدمات رسانی مطلوب از وظایف مسوولان است که باید با داشتن برنامه مناسب دراین زمینه تلاش کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر گفت: امید است در سال زراعی جاری آب مورد نیاز کشاورزان شبانکاره در بخش کشت گندم وجو تامین شود.
شاهپوررجایی افزود: با توجه به این که 90 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از استانهای همجوار تامین می شود صرفه جویی در مصرف آب ضروری است.
وی اظهار کرد: از مجموعه آب ذخیره شده پشت سد رییس علی دلواری تا کنون 190 میلیون متر مکعب خارج شده و 180 میلیون متر مکعب باقی است که به منظور آبدهی بعد از مرحله برداشت ذخیره شده است.
رییس شورای اسلامی شهر شبانکاره گفت: توسعه شبکه آب دراین بخش ازعمده ترین نیازهای منطقه است که می طلبد مسوولان استان این مهم را مد نظر قرار دهند.
حسین رضوانی افزود: همچنین کمبود ترانس برق، تعویض تیر برق های فرسوده، توسعه شبکه های فرعی دشت شبانکاره و مشکل آب پشت سد و کشاورزی آبی درسال 94 از دیگر مشکلات و نیازهای بخش شبانکاره است.
بخش شبانکاره با بیش از 30 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان در فاصله 90 کیلومتری شمال بوشهر واقع است. ک/2
7204/6043



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن