تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلی به نقل از معاون توانیر: توقف تولید برق در اکثر نیروگاه های برق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همدلی به نقل از معاون توانیر: توقف تولید برق در اکثر نیروگاه های برق تهران- ایرنا- روزنامه همدلی در شماره روز شنبه بیستم تیر در تشریح تیتر یک خود می نویسد: غلامرضا خوش خلق معاون توانیر با اشاره به کاهش و یا توقف تولید برق در اکثر نیروگاه های برق آبی کشور، گفت: هم اکنون به دلیل خشکسالی از مجموع 14 درصد ظرفیت تولید برق در سدها کمتر از 5 درصد برق تولید و عرضه می شود.


این روزنامه با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، به عنوان همه سلیقه ها به خیابان آمدند، پرداخت.
روزنامه همدلی با انعکاس موضوع 30 میلیون حساب بانکی با کد ملی جعلی! نوشت: تازه ترین اطلاعات به دست آمده از سوی یکی از نمایندگان مجلس حکایت از آن دارد که ٣٠ میلیون حساب بانکی با کدملی نامعتبر افتتاح شده است. قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، در جمع تولیدکنندگان و مدیران واحدهای صنعتی از قول یکی از مسوولان ارشد بانکی این خبر را افشا کرده که حدود ٣٠ میلیون حساب بانکی در کشور با کد ملی نامعتبر افتتاح شده که تنها پنج میلیون حساب بانکی با کد ملی نامعتبر مربوط به یکی از بانک های دولتی است. این طور که جعفری عنوان کرده است، با جمعیت ٧٥ میلیونی، حدود ٣٧٠ میلیون حساب بانکی برای مشتریان گشایش یافته که به طور میانگین برای هریک نفر ایرانی پنج حساب بانکی ثبت شده است.
این روزنامه با انتخاب عنوان خباز: بعد از انجام توافق، تیغ مخالفان دولت کند می شود، آورد: محمدرضا خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: در نظر سنجی ها، 73 درصد مردم موافق مذاکرات بودند، 27 درصدی هم که باقی ماندند، درصد بالایشان متوجه خواهند شد، که بی دلیل از این مجموعه تخریب کننده حمایت می کردند. آنها در همه زمان ها هستند و خواهند بود. بنابراین دولت می تواند فرصتی برای بازسازی عقب افتادگی های 10 ساله اخیری که در این کشور، به وسیله سیاست های نامناسب تحمیل شده بود، داشته باشد. مخالفین دولت هم طبیعتا تیغشان کند می شود. عده ای هستند که ناخود آگاه از مخالفین تبعیت می کنند، آنها بعد از موفقیت ها متوجه این می شوند، که در این مدت 20 ماه، این همه حرف های بی اساس، تهمت ها ،دروغ ها هیچ کدام برای رضای خدا و سربلندی کشور نبوده است. درصد کمی از مردم عادی هستند، که از این مخالفین تبعیت می کنند، آنها هم به نظر بنده پشت تخریب کنندگان را خالی خواهند کرد.
روزنامه همدلی با برجسته کردن موضوع ظریف: چند کشور گروه 1+5 تغییر موضع داده اند، نوشت: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان پس از انجام مراسم احیا درمرکز اسلامی امام علی (ع) وین گفت: متاسفانه ما هم شاهد تغییر مواضع و هم شاهد زیاده خواهی هستیم و هم شاهد این هستیم که چند کشور در پنج بعلاوه یک دارای مواضع متفاوتی هستند و این وضع را دشوار کرده است. وی افزود: مذاکرات به هرحال دشواری های ویژه ای دارد مخصوصا الان که می تواند روزهای نهایی مذاکره باشد. با هر کلمه ای که کم یا زیاد شود ممکن است تغییر اساسی در نتیجه نهائی داشته باشد برای همین ، هم ما با دقت مذاکره می کنیم و هم طرف مقابل با دقت دارد کار می کند.
این روزنامه در صفحه ی نخست یادداشتی را با عنوان «وقتی کتاب، کارت ویزیت می شود!» را با قلم سعید بیابانکی را انتشار داد.
روزنامه همدلی همچنین عنوان «عبور حجم نقدینگی از 800 هزار میلیارد تومان»، «ورود محصولات سرطان زا و مخرب محیط زیست به ایران»، «رشد نرخ بی سوادی در استان های مرزی» «بلندمرتبه سازی سپاه در عشرت آباد بدون مجوز کمیسیون ماده 5» و «آماده باش بخش خصوصی» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**9131



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن