تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803662571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودرو پژو پارس دارای 64 میلیون ریال خلافی در اتوبان زنجان توقیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خودرو پژو پارس دارای 64 میلیون ریال خلافی در اتوبان زنجان توقیف شد زنجان- ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس دارای 64میلیون ریال خلافی حین عبور از اتوبان زنجان - قزوین از سوی پلیس راه این استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان خلافی از سال 90 تاکنون به دلیل انجام 345 فقره تخلف رانندگی صادر شده و صاحب خودرو نیز از پرداخت جریمه ها در موعد مقرر خودداری کرده است.
وی با بیان اینکه شماره خودرو سواری پژو پارس مربوط به تهران می باشد، اظهار کرد: راننده این خودرو سواری روز پنجشنبه /18 تیر/ که با سرعت غیرمجاز در این مسیر ارتباطی در حال تردد بود از دستور پلیس مبنی بر توقف خودرو امتناع کرد و با مخابره موضوع به نیروهای درحال گشت، در پلیس راه زنجان گرفتار آمد.
شیرمحمدی با بیان اینکه راننده این خودرو فاقد گواهینامه در حین رانندگی بود افزود: پس از استعلام از وضعیت خودرو متوقف شده، مشخص شد این خودرو دارای خلافی بالایی است و تن به قانون نداده است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راننده این خودرو در آخرین تخلف خود به دلیل سرعت غیرمجاز به 500 هزار ریال جریمه و پنج نمره منفی و به دلیل فرار از دست پلیس نیز به 400 هزار ریال جریمه محکوم و خودرو نیز جهت اعمال قانون و تسویه بدهی به پارکینگ پلیس انتقال یافت.
دهم تیر جاری نیز راننده یک دستگاه خودروسواری پژو 405 با 217 فقره تخلف و عدم پرداخت خلافی سه میلیون و 700 هزار ریالی در اتوبان زنجان - تبریز از سوی ماموران پلیس راه زنجان توقیف شده بود.
راننده این خودرو نیز بی توجه به دستور ایست ماموران پلیس راه به مسیر خود با سرعت بالا ادامه می دهد که پس از طی مسافتی با تلاش ماموران بالاخره در دام قانون می افتد.
این راننده غیربومی و عبوری از مسیر ارتباطی زنجان به دفعات در مسیرهای مختلف جاده ای کشور با استفاده از این خودرو دست به تخلفات رانندگی زده بود که بیشتر تخلفات نیز حادثه ساز بود.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال به منظور اعمال قانون باید از سوی پلیس متوقف و به پارکینگ انتقال یابند بنابراین دستور توقیف این خودرو نیز صادر شده بود.
شیرمحمدی افزود: صاحبان خودروها قبل از اینکه رقم خلافی به بالای 10 میلیون ریال برسد باید نسبت به تسویه حساب اقدام کنند که در غیر این صورت خودرو توسط پلیس توقیف و به پارکینگ انتقال خواهد یافت.
597/6085



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن