تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820725289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری مذاکرات هسته ای در فضای بیم و امید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
وین.مذاکرات. پیگیری مذاکرات هسته ای در فضای بیم و امید

گزارش اسکای نیوز از وین؛
پیگیری مذاکرات هسته ای در فضای بیم و امید
تهران همچنان خواستار برطرف شدن یکباره تحریم ها در زمان حصول توافق نهایی است و مخالفت غرب با این موضوع، علت اصلی طولانی شدن مذاکرات به نظر می رسد.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه "اسکای نیوز عربی" در گزارشی از وین اعلام کرد که مذاکرات هسته ای ایران در فضایی از بیم و امید ادامه دارد.  
اشرف سعد، خبرنگار این شبکه از وین گزارش داد: با گذشت بیش از دو هفته از گفتگوهای ایران در وین، فضای مذاکرات تاحدودی نامطمئن به نظر می رسد.  
اشرف سعد با اشاره به اینکه روز پنج شنبه هفته گذشته گفتگوها به مرحله امیدبخشی رسیده بود و ناگهان همه چیز تغییر یافت، گفت : هم اکنون نیز هیچ ضمانتی نسبت به نتیجه بخش بودن مذاکرات احساس نمی شود و با وجود تمامی اظهارنظرهای امیدوار کننده ، برخورد به هر مانع سختی می تواند مذاکرات را با توقف توام سازد.  
وی خاطرنشان ساخت: تنها نکته امیدوار کننده موجود اظهارات دقایقی پیش فدریکا موگرینی ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خطاب به خبرنگاران بوده که از حصول توافق نهایی ابراز اطمینان کرده است.  
خبرنگار اسکای نیوز عربی افزود: با وجود این اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نمی توان حدس زد پس از گذشت بیش از ده سال از برنامه هسته ای ایران و افزون بر 20 ماه مذاکره تهران با کشورهای 1+5، مقصد نهایی کجا است و مذاکرات به چه سرانجامی ختم می شود؛ چرا که هنوز اختلافات حل نشده بسیاری وجود دارد و مشخص نیست که آیا این اختلافات قابل رفع بوده و اینکه حل و فصل این نکات به چقدر به زمان نیاز دارد؟  
اشرف سعد با اشاره به اینکه خرید و فروش تسلیحات از سوی ایران همچنان یکی از موضوعات اساسی مورد اختلاف به نظر می رسد، گفت: تهران همچنان خواستار برطرف شدن یکباره تحریم ها در زمان حصول توافق نهایی است و مخالفت غرب با این موضوع، علت اصلی طولانی شدن مذاکرات به نظر می رسد.   511



۲۰/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن