تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818752140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل استاندار از قاري پيشکسوت گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۵۲ب.ظ)
به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛ تجليل استاندار از قاري پيشکسوت گيلان موج-رشت- به مناسبت ماه مبارک رمضان، استاندار گيلان از استاد «محمدصادق صالحي» از قاريان برجسته، پيشکسوت و فعال قرآني کشور قدرداني کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازرشت، محمدعلي نجفي ظهر امروز از «محمدصادق صالحي» از قاريان و استادان برجسته‌ کشور و فعال قرآني که در نخستين روز از ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن کريم در حضور رهبر معظم انقلاب آياتي از کلام ا... مجيد را قرائت کرد قدرداني کرد.
وي با بيان اين که گيلان به عنوان مهد عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت قاريان و حافظان برجسته اي را در کشور تربيت کرده است گفت: بايد تلاش کنيم فرهنگ قرآني را در جامعه بيش تر گسترش دهيم.
گفتني است؛ محمدصادق صالحي، متولد سال 1330 در شهرستان رشت از فعالان و اساتيد برجسته قرآن در استان گيلان است، استاد صالحي در سن 6سالگي براي اولين‌بار در مکتب خانه اي که پدرش تأسيس کرده بود قرآن خواندن را فراگرفت.
محمدصادق صالحي که مدير آستان قدس رضوي در گيلان نيز هست 40 سال سابقه برگزاري جلسات هفتگي در مسجد جامع کاسه ‏فروشان رشت را دارد و قرآن ‏آموزاني که از وي به يادگيري قرآن به صورت تخصصي پرداخته ‏اند، توانسته ‏اند مقام ‏هاي اول مسابقات مختلف بين ‏المللي و کشوري را از آن خود کنند.
از وي در سال 90 به عنوان يکي از اساتيد برتر کشور در قم توسط آيت الله سبحاني تجليل شد، در سال 91 نيز به عنوان فعال قرآن گيلاني در نوزدهمين مراسم تکريم از فعالان و خادمان قرآني توسط رئيس جمهور وقت مورد تجليل قرار گرفت و در سال 92 به عنوان استاد و پيشکسوت قرآني در هشتمين دوره از همايش تکريم از چهره هاي قرآني مورد تجليل قرار گرفت.
استاد صالحي سابقه تلاوت در محضر مقام معظم رهبري و تبليغ قرآن در حج تمتع را در کارنامه خود دارد و به عنوان داور در بسياري از مسابقات کشوري و استاني حضور يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن