تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: پنج هزار میلیارد تومان پروژه برای بهره گیری از اعتبارات فاینانس شناسایی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار گیلان: پنج هزار میلیارد تومان پروژه برای بهره گیری از اعتبارات فاینانس شناسایی شده است استان‌ها > گیلان - نشست استفاده طرح های مصوب گیلان از ظرفیت های قانون بودجه سال 94 کشور در زمینه بهره گیری از فاینانس ظهر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري گيلان ، دكتر محمد علي نجفي در اين نشست كه به منظور ايجاد هماهنگي لازم بين دستگاههاي اجرايي استان جهت بهره گيري هر چه بيشتر از ظرفيت فاينانس برگزار شد با بيان اينكه با توجه به منابع مالي و خطوط اعتباري پيش بيني شده در قاون بودجه 94 بايد از اين فرصت ها به نحو شايسته و مطلوب بهره گيريم اظهار داشت : در قانون بودجه امسال سقف تسهيلات تامين مالي خارجي علاوه بر باقي مانده سهميه سالهاي قبل معادل 35ميليارد دلار است كه بايد با ارائه طرح هاي داراي توجيه فني ، اقتصادي ، مالي و زيست محيطي در جهت توسعه و تعالي استان تلاش كنيم .  وي با بيان اينكه استان گيلان تنها استاني در كشور بود كه سال گذشته موفق گرديد از ظرفيت فايناس بهره گيرد اظهار داشت : امسال نيز پنج هزار ميليارد تومان پروژه درگيلان در بخش هاي آب راه و صنعت براي بهره گيري از اعتبارات فاينانس شناسايي شده است.
استاندار گيلان خاطرنشان كرد :كليه طرح هاي مصوب كه منابع آنها از محل فاينانس تامين مي شود بايد با تاييد دستگاه هاي اجرايي ذيربط ،وزارت امور اقتصادي و دارايي ،بانك مركزي و سازمان مديريت و برنامه ريزي باشد از اينرو دستگاه هاي اجرايي موظفند تمام تلاش خود را براي جذب اين تسهيلات به كار گيرند.

کلید واژه ها: استان گیلان -




سه شنبه 9 تیر 1394 - 17:26:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن