تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصفيه‌خانه فاضلاب ساوه امروز به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۵۷ق.ظ)
تصفيه‌خانه فاضلاب ساوه امروز به بهره‌برداري مي‌رسد موج - تصفيه‌خانه فاضلاب ساوه در استان مرکزي عصر امروز (شنبه) با حضور وزير نيرو به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، تصفيه‌خانه فاضلاب شهرستان ساوه که در زميني به مساحت 18 هکتار به روش لجن فعال و با اعتباري بالغ‌بر ۲۵۵ ميليارد ريال در دو مدول احداث شده و ظرفيت نهايي آن حدود ۳۵ هزار مترمکعب در شبانه‌روز خواهد بود.
بر اساس اين گزارش، اين تصفيه‌خانه که براي جمعيتي بالغ‌بر ۲۲۰ هزار نفر و با هدف ارتقاي استاندارد کيفي و بهداشتي شهرستان ساوه احداث و به مرحله بهره‌برداري رسيده است.
طرح مطالعات اوليه تصفيه‌خانه فاضلاب ساوه از سال ۷۴ و عمليات اجرايي آن از سال ۸۶ آغاز شده است که به موازات اجراي اين طرح، خطوط اصلي شبکه جمع‌آوري و انتقال فاضلاب شهري نيز عملياتي شده است.
بر اين اساس، اجراي شبکه جمع‌آوري فاضلاب در اقطار 200 تا 250 ميلي‌متر به طول 31.2 کيلومتر و نصب 2600 فقره انشعاب 135 ميليارد ريال هزينه در برداشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن