تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798964000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام گذشت از قاتل‌ به احترام ماه خدا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعلام گذشت از قاتل‌ به احترام ماه خدا
اعضاي خانواده‌اي قاتل فرزندشان را به احترام ماه مبارك رمضان بخشيدند. متهم كه داماد اين خانواده‌ است، پنج سال قبل برادر همسرش را به قتل رسانده بود.
نویسنده : غلامرضا مسكني 


به گزارش خبرنگار ما، شامگاه 18 تيرماه سال 1389 مأموران پليس تهران از درگيري خونين در يكي از محلات جنوب شهر باخبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل مرد جواني در مراسم عروسي، برادر همسرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده و از محل گريخته است. بعد از اعلام اين خبر بود كه بازپرس ويژه قتل پايتخت به همراه كارآگاهان پليس آگاهي در محل حاضر شدند و به تحقيق پرداختند.
نخستين تحقيقات نشان داد، عامل حادثه كه صابر نام دارد از چندي قبل با همسرش اختلاف داشته و در عروسي دست به قتل برادر زنش بهرام زده است. پدر مقتول وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: مدتي است دخترم به خاطر اختلاف با شوهرش در خانه من زندگي مي‌كند و خرجي او را مي‌دهم. چند ساعت قبل دامادم صابر، همراه يكي از دوستانش به خانه پسرم بهرام رفت و از او خواست تا ميانجي شود و او را با همسرش آشتي دهد. بهرام هم پذيرفت و همراه صابر به خانه من آمد و آنها را با هم آشتي داد. از آنجا كه شب در مراسم عروسي دعوت بوديم، از صابر خواستم با ما در مراسم شركت كند كه قبول كرد.
 ساعتي از مراسم گذشته بود كه فهميدم صابر مشروب خورده است و حال خوشي ندارد. از او خواستم مراقب آبروي ما باشد كه عصباني شد و شروع به عربده‌كشي كرد. بعد چاقويي برداشت و با دسته آن ضربه‌اي به چشم من زد كه دنيا پيش چشم‌هايم سياه شد. در همان حالت متوجه شدم صابر با پسرم درگير شده و او را با چاقو زده و از محل گريخته است.  همسر صابر وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: در مراسم عروسي متوجه شدم كه شوهرم حالت طبيعي ندارد. به همين دليل از او خواستم تا به خانه‌مان برويم كه مشاجره كرد و بعد با پدرم درگير شد. او ابتدا با ته چاقو ضربه‌اي به چشم پدرم زد و همه را تهديد مي‌كرد. بعد از آن بود كه بهرام وارد درگيري شد تا ميانجيگري كند اما با چاقوي شوهرم به قتل رسيد.  همزمان با ادامه بررسي‌ها بود كه متهم چند روز پس از حادثه بازداشت شد. صابر در بازجويي‌ها با اظهار پشيماني به قتل برادر زنش اعتراف كرد و گفت به خاطر مصرف مشروب روي رفتارش كنترل نداشته است.  
وي گفت: آن‌شب عروسي دختر خاله همسرم بود و من مشروب خورده بودم به همين دليل حالت طبيعي نداشتم تا اينكه با پدر زنم درگير شدم. وقتي درگيري ما بالا گرفت بهرام به طرف من حمله كرد . او سر و صورتش خوني بود كه من وحشت كردم و با چاقوي ميوه خوري ضربه‌اي به گردن او زدم. بهرام خونين نقش بر زمين شد و من از ترس فرار كردم. متهم بعد از تكميل شدن تحقيقات در تيرماه سال 90 در شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. اولياي دم براي قاتل درخواست قصاص دادند و هيئت قضايي هم بهرام را به جرم قتل عمد محكوم به قصاص كرد. حكم دادگاه پس از تأييد در شعبه 31 ديوان عالي كشور براي سير مراحل قانوني اجراي حكم به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي فرستاده شد. در حالي كه مقدمات اجراي حكم انجام شد و صابر در يك قدمي چوبه‌دار قرار داشت، هيئت صلح و سازش دادسراي جنايي پايتخت جلساتي را براي جلب رضايت از اولياي دم برگزار كردند. سرانجام چند روز قبل اولياي دم در شعبه اجراي احكام دادسراي امور جنايي حاضر شدند و رضايتنامه كتبي خود را به سرپرست شعبه اجراي احكام ارائه دادند و اعلام كردند به احترام ماه مبارك رمضان متهم را بخشيدند. بدين ترتيب با اين اقدام خداپسندانه متهم به زندگي دوباره برگشت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن