تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820523817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران در عرصه جهانی سرافراز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر دادگستری : ملت ایران در عرصه جهانی سرافراز شده است خبرگزاری پانا : وزیر دادگستری گفت :دیپلمات‌های ایرانی با قامتی استوار از حقوق ملت دفاع کرده ودرعرصه جهانی سرافراز شده است .
۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير ساعت 08:59

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ،حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در میدان امام(ره) گفت : ملت  با زبان روزه در ظهر ماه مبارک رمضان با لب تشنه نشان داده که محبوب خداوند هستند و امیدوارم خدا این سرزندگی، هوشمندی، مقاومت و ایمان را هیچ‌گاه از ملت ایران نگیرد.
وی به تفاوت روز قدس امسال با سال‌های دیگر اشاره کرد و گفت : تفاوت ویژه آن همزمان شدندش با روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان، روز قدر است، روزی که شبی بزرگ به نام شب قدر را پشت سر گذاشته است.
پورمحمدی تفاوت دیگر روز قدس امسال با سال‌های پیش را حضور دیپلمات‌های ایرانی در وین و بر سر میز مذاکره با قدرت‌های جهانی عنوان کرد و افزود : امروز دیپلمات‌های ایران به نمایندگی از ملت ایران و به پشتیبانی و مشارکت آنها، در استکبار ستیزی با گام‌های استوار و با استدلال محکم در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده اند.
وی با بیان این‌که ملت ایران یک سرافرازی در عرصه جهانی پیدا کرده است، اظهار کرد: همه دنیا شاهد است که نمایندگان و دیپلمات‌های ایرانی با قامتی استوار از حقوق ملت خود دفاع و انقلاب ما را جهان گیر  کرده اند.
وزیر دادگستری  گفت : بیش از پانزده روز است که وزیر امورخارجه آمریکا با تیم خود در محل مذاکرات مستقر شده تا ببیند چطور می‌توانند مقاصد خود را در مقابل ایران تامین کنند.
وزیر دادگستری گفت: امروز همه به وجودآورندگان داعش در مذاکرات 1+5 اذعان دارند که این گروه‌های تروریست و سلفی و وهابی بلای جان خودشان شده و برای رهایی ونجات از شر آنها، نیاز به حضور و ورود جمهوری اسلامی دارند.
وی به مردم مظلوم یمن اشاره کرد وگفت : حملات ددمنشانه به مردم مظلوم یمن، چهره فریب و سالوس این دشمنان اسلام و اسلامیت و انسانیت که در کنار بیت‌الله الحرام و حرم نبوی خیمه زده‌اند را بیش از پیش آشکار کرده است.
وی با اشاره به ایه قران در مورد مسجد الحرام و مسجد الاقصی گفت : مسجد الحرام و مسجد الاقصی دو قطب حساس و مهم مسلمانان است
وی تاکید کرد: اگر ملت ایران برای دفاع از مسجد الاقصی و قبله اول مسلمان سالهاست اینگونه با مقاومت در میدان آمده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر داده است، امروز وظیفه دارد برای آزادی حرمین شریفین از دست غاصبان آن، از هیچ کوششی دریغ نکند.
وی افزود: امروز بیش از شش میلیون آواره فلسطینی در خارج از اراضی اشغالی و نزدیک سه میلیون فلسطینی اسیر و زندانی این رژیم غاصب و جعلی هستد.
پورمحمدی گفت : اسراییلی ها و صهیونیست نگران هستند و ملت ایران را دشمن اصلی خود می دانند  این به خاطر نقش آفرینی ملت ایران است.
وزیر دادگستری در ادامه گفت: همچنین هم گروه اسراییل، غاصبان حرمین شریفین و به ظاهر مدعیان اسلام ، بیشترین دشمنی و توطئه را انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه روز قدس، روز تودهنی به اسراییل و استکبار است که ملت ایران را تحریم، تهدید می‌کنند؛ گفت: با وجود این تحریم ها، استکبار بار دیگر دید وزیر امور خارجه  با قامتی استوار و ایستاده در لحظات آخر مذاکرات با صدای بلند و پرخاش بگوید که حواستان باشد هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید و این صدا پژواک جهانی پیدا کرد و حتی کشورهای قدرتمند دیگر چون روسیه به دنبال این حرف می آید.
پورمحمدی تاکید کرد: با این تهدید و تحریم روز قدس مشت محکمی به استکبار و مشت محکمتری به مدعیان دروغین اسلام و مسلمان کُش‌ها است.
وزیر دادگستری با بیان این‌که متاسفانه صهیونیست و یهودیان، فرهنگ سازان و تمدن سازان امروز دنیا هستند، گفت: اگر ما در روز قدس گرد هم آمده‌  فریاد می‌زنیم و شعار می دهیم، از مخالفت با این فرهنگ جهانگیر است.
پور محمدی  گفت : علی رغم همه خونریزی‌ها ما به وعده خدا ایمان داریم.
وی در خاتمه گفت: روز قدس به تعبیر امام خمینی (ره) روز همه ملت اسلام و عزت اسلام است و همه در این سیل خروشان می آیند تا دلداگی خود را به وعده الهی ابراز کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن