تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805706886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم اشغالگر قدس جز زبان مقاومت و قدرت نمی فهمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر ایران در ایتالیا : رژیم اشغالگر قدس جز زبان مقاومت و قدرت نمی فهمد رم - ایرنا - جهانبخش مظفری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به دستاوردهای مقاومت بویژه در دهه اخیر، گفت: رژیم اشغالگر قدس جز زبان مقاومت و قدرت نمی فهمد.


سفیر ایران در ایتالیا روز جمعه در گفت و گویی با خبرنگاران به مناسبت روز قدس افزود: تجربه طولانی ناکامی مذاکرات سازش و عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هرگونه تعهد و قرارداد و همچنین دستاوردهای مقاومت بویژه در دهه اخیر، بخوبی ثابت کرده است که رژیم اشغالگر قدس جز زبان مقاومت و قدرت نمی فهمد.
مظفری با برشمردن راه حل مشکل فلسطین و مقابله با رژیم اسراییل افزود:در وهله اول بهره برداری از ظرفیت های موثر بین المللی بویژه در جهان اسلام در جهت وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف اعمال وحشیانه خود در سرزمین های اشغالی است . ضمن اینکه مشکل خاورمیانه و فلسطین کمبود طرح صلح و مذاکرات نیست بلکه مشکل اساسی بی توجهی به ریشه بحران و عامل ایجاد و بقای آن یعنی اشغال سرزمین فلسطین و عدم احترام رژیم اشغالگر به تعهدات و قوانین بین المللی است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا گفت: حل بحران اشغال فلسطین جز از طریق تداوم مقاومت متکی بر توانمندی های ذاتی ملت فلسطین تا پایان کامل اشغالگری،بازگشت آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خود اعطای حق تعیین سرنوشت به مردم فلسطین و نهایتا تشکیل دولت یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف به سرانجام نخواهد رسید.
وی بااشاره به پیام روزقدس برای مسلمانان دردفاع ازفلسطین اظهارداشت:درشرایطی که رژیم صهیونیستی راهبرد مبتنی بر تحریف واقعیات تاریخی، عادی سازی اشغالگری و تجاوز، منحرف ساختن افکار عمومی از موضوع فلسطین و به فراموشی سپردن آرمان قدس، ایجاد رعب و وحشت و نا امیدی، مقابله همه جانبه با مقاومت، تثبیت و تعمیق اختلافات و منازعات بین کشورهای منطقه و ملت های مسلمان را تعقیب می کند گرامیداشت روز قدس بعنوان نماد دفاع از آرمان فلسطین و صیانت از قدس شریف و مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی نقطه ثقل وحدت امت اسلامی و آزادگان جهان است.
مظفری در پاسخ به این سوال که "علیرغم برخی مخالفت ها شاهد شهرک سازی و تحرکات رژیم اسراییل در تداوم اقدامات غیر قانونی هستیم،این تحرکات در چه راستایی است؟"گفت: رویکرد رژیم صهیونیستی در تغییر بافت جمعیتی و جغرافیایی بیت المقدس و شهرک سازی های گسترده در قدس در راستای استمرار اقدامات توسعه طلبانه این رژیم برای سیطره بر کل اراضی فلسطینی و ممانعت از حق بازگشت فلسطینیان بوده و سندی بر نیات نژاد پرستانه آن رژیم در چپاول بیشتر سرزمین فلسطینیان و بی توجهی به حقوق مسلم این ملت مظلوم است.
وی افزود: تداوم محاصره ظالمانه نوار غزه و عدم جدیت جامعه بین المللی در اقدام نسبت به رفع محاصره و بازسازی خرابی های ناشی از جنگ و کمک به مردم غزه اوضاع این منطقه را بغرنج تر ساخته است.
مظفری گفت: بستن گذرگاه های مرزی، تحمیل محاصره ضد انسانی طولانی مدت بر مناطق فلسطینی بویژه نوار غزه، کشتن افراد بی دفاع، یهودی سازی و دیگر اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی از مصادیق بارز آپارتاید، نسل کشی،جنایت علیه بشریت و تروریسم دولتی است.
اروپام*461/1547






19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن