تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه قم: ارکان رژیم اشغالگر قدس هر روز ضعیف تر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه قم: ارکان رژیم اشغالگر قدس هر روز ضعیف تر می شود قم - ایرنا- رییس دانشگاه قم گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، حمایت از فلسطین به عنوان یک استراتژی امت اسلامی مطرح شده و روز به روز شاهد تضعیف و تزلزل در ارکان رژیم غاصب اسرائیل هستیم.


حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس یکی از راهبردهای انقلاب اسلامی و اصول نهادینه شده در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و هر روز این مهم پررنگ تر می شود.
وی گفت: امام راحل قبل از انقلاب اسلامی حمایت از فلسطین و ضرورت مبارزه با اسرائیل را یکی از اهداف قیام خود ذکر کرده بودند و حساسیت طاغوت و استکبار جهانی به این موضع نیز مشهود می باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند و این انتخاب از آن جهت بود که ماه مبارک رمضان در همه کشورهای اسلامی یک ماه شریف و ماه میهمانی خداوند است و دلهای مومنین رافت و رحمتی نسبت به عظمت پروگار متعال و تسلیم شدن در برابر قدرت ایشان پیدا می کند.
وی ادامه داد: مردم ایران در ماه رمضان در کنار این بعد عبادی، در قالب اجتماعات در مساجد و اماکن مذهبی اطراف هم جمع و مشغول راز و نیاز می شوند و امام راحل از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده و روز جهانی قدس را به عنوان یک اقدام سیاسی مشترک بین جهان اسلام مطرح کردند که تاکنون مایه برکات فراوان بوده است.
رییس دانشگاه قم گفت: اگر اسرائیل امروز در برابر حزب الله لبنان و مردم مظلوم غزه شکست می خورد و دیگر آن هیمنه و قدرت سابق را ندارد به برکت جمهوری اسلامی ایران و مقاومت است.
دیرباز با اشاره به چگونگی شکل گیری این غده سرطانی در منطقه گفت: در جنگ جهانی دوم میان یهودی ها و سایر طرف های درگیر، نزاع هایی رخ داده و یهودی ها از این وضعیت نهایت استفاده را برده و دولت غاصب اسرائیل را در گوشه ای از کشور اسلامی فلسطین ایجاد کردند.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در نقطه ای از جهان اسلام تاسیس شده که قرن ها مسلمانان، یهودیان و مسیحیان با هم زندگی مسالمت آمیزی داشتند و حکومت نیز در دست مسلمانان بود.
وی تصریح کرد: یهودی ها با حمایت دشمنان برای اختلاف افکنی و تضعیف مسلمانان، خاک فلسطین را اشغال و در آن حاکمیت پیدا کردند و بعد از آن شاهد جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل و شکست اعراب بودیم و در این مرحله رژیم صهیونیستی از قدرت بالایی برخوردار بود.
دیرباز اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، مبارزات مردم فلسطین به صورت مردمی و همگانی شکل گرفت و باعث شده که امریکا و اسرائیل نتوانند در برابر مردم فلسطین بایستند و حتی در جنگ های غزه و لبنان شاهد شکست مفتضحانه آنها بودیم.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند اگر امت اسلام با هم یکصدا و متحد باشند و هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد.
وی از مردم ایران خواست به صورت باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و خشم و نفرت خود را از جنایات اسرائیل ابراز کنند. ک/3
7401/ 6133/



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن