تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامان جمعه شیعه و سنی خاش از حضور گسترده مردم در راهپیمایی تقدیر کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امامان جمعه شیعه و سنی خاش از حضور گسترده مردم در راهپیمایی تقدیر کردند زاهدان - ایرنا - امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه از حضور گسترده و پرشور مردم روزه دار و مومن این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.


به گزارش ایرنا امام جمعه خاش با قدردانی از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور با عظمت و با شکوه بسیار ستودنی و غرور آفرین بود.
حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اقتدار و عظمت امت اسلامی در عرصه راهپیمایی روز قدس به نمایش درآمد.
وی اظهار داشت: موضوع قدس از خطوط قرمز مسلمانان و تلاش برای آزادی قدس شریف از آرمانهای بزرگ امت اسلامی است.
امام جمعه خاش افزود: ملت ما همگام با سایر ملتها با اقتدار پای در میدان گذشته و ضمن لبیک گفتن به خواسته امام و رهبری برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، نابودی اسراییل غاصب را فریاد زدند.
امام جمعه خاش همچنین با قدردانی از تلاشهای هیات مذاکره کننده ایرانی با گروه 5+1 و کسب موفقیت در این عرصه گفت: این موفقیتها نتیجه توکل به خداوند و باور کردن توانایی هایمان است.
حجت الاسلام میری حمایت های بی دریغ رهبری عظیم الشان انقلاب و ملت بزرگ ایران از دولت و تیم مذاکره کننده را عامل رسیدن به این موفقیت ها دانست و اظهار داشت: غرب باید به اقتدار، شکوه و عظمت ملت و دولت ما اعتراف کند و سران مستکبر از جهالت و لجاجت دست بردارند و به حقوق ملت ما احترام گذارند.
وی سپس اهمیت دادن به انجام احکام و فرایض دینی و توجه به نیازهای محرومان را متذکر شد و از دولتمردان خواست تا خود را وقف خدمت به مردم کنند و به احتیاجات بحق ملت ما پاسخ دهند.
**
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه از حضور حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی گفت: خداوند را شاکریم که ملت مسلمان ایران به فکر نجات هم نوعان و مظلومان و رنج دیدگان هستند و همه ساله بر آزادی قدس شریف و نابودی مستکبران و جنایتکاران اصرار دارند.
وی بیان کرد: هر چه جامعه اسلامی به سمت تقویت اشتراکات و حفظ وحدت و همبستگی حرکت کند دشمنان از رسیدن به اهداف ننگین شان مایوس می شوند.
**
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز با تجلیل از حمایتهای یکپارچه ملت و مسوولان ایران اسلامی از مظلومان فلسطینی گفت: این حمایتها مایه دلگرمی و تقویت کننده امید در مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برای مبارزه با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی از توکل به خداوند و پیروی از قرآن و سنت در کنار حفظ وحدت و همبستگی بعنوان رمز مهم و عامل استحکام امت اسلامی یاد کرد و افزود: رجوع به خداوند و زنده نگه داشتن سنتهای پیامبر اکرم (ص)، امداد و نصرت خدای متعال را به دنبال دارد و عزت مسلمانان نیز در اطاعت از خدا و رسول(ص) است.
وی اظهار داشت: ایمان، اخلاص و خداترسی در کنار شجاعت و اتحاد و همدلی در عصر پیامبر اسلام (ص) و خلفای راشدین (رض) سبب به دست آمدن فتوحات بی شماری و از جمله فتح خانه کعبه توسط رسول الله (ص) و فتح بیت المقدس توسط فاروق اعظم عمر بن خطاب رضی الله و عنه شد.
مولوی قلندرزهی از یهود و رژیم جنایتکار صهیونیستی بعنوان بدترین دشمنان اسلام یاد کرد و افزود: نسل یهود خبیث از همان صدر اسلام با مسلمانان دشمنی داشته اند و با طرح اختلافات و تفرقه میان امت اسلامی برای نابودی اسلام تلاش کرده اند.
وی اظهار داشت: به شهادت رساندن خلفای امت اسلامی عمربن خطاب، عثمان غنی و علی المرتضی و امام حسین رضی الله و عنهما به عنوان بهترین یاران و فرزند رسول الله (ص) با طرح و نقشه همین یهودیان رقم خورد و متاسفانه اکنون نیز این درگیری ها و اختلافات، جنگ، فتنه و کشتار افراد مظلوم و بی دفاع در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی نتیجه دخالتهای همین اسراییل غاصب و همفکران جنایتکارش است.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش بیان کرد: اسراییل از عزت و عظمت ایران اسلامی هراس دارد و با طرح نقشه های گوناگون برای ضربه زدن به کشور ما تلاش می کند.
مولوی قلندرزهی حمایت از دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چه دولت ما تقویت شود و منتقدان با آرامش بیشتری مسائل را دنبال کنند دستیابی به موفقیتها برای کشور نیز آسانتر خواهد بود.
نماز جمعه در شهرستان خاش هر هفته در یک مسجد اهل تشیع و چندین مسجد اهل تسنن اقامه می شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081









19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن