تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روحیه مبارزه جویی فلسطینی ها را تقویت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روحیه مبارزه جویی فلسطینی ها را تقویت می کند ایلام - ایرنا - فرماندار ایوان گفت: حضور مردم مسلمان و غیر مسلمان در سراسر دنیا در روز جهانی قدس بیانگر این مطلب است که مردم فلسطین تنها نبوده و امت واحده اسلام و آزادی خواهان جهان حامی و پشتیبان آنها هستند.


معروف بسطامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز قدس فرصتی مناسب برای ابراز نفرت و انزجار مردم آزاده جهان از ظلم و ستم صهیونیسم بین الملل و اسراییل جنایتکار است که این نفرت امروز در همه گیتی طنین انداز می شود.
وی ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نه چندان دور با بهره گیری از عنصر شهادت و شهامت شاهد آزاد سازی قدس عزیز از چنگال دیو سیرتان دژخیم باشیم و حضور مردم در گوشه و کنار جهان در این روز و تشکیل اجتماع های عظیم بی شک موجب تقویت روحیه و اراده مردم فلسطین است.
وی با بیان اینکه فلسطین و قدس یک مساله جهانی و متعلق به همه مسلمانان است، ادامه داد: لازم است امت اسلامی با یکپارچگی و اتحاد با توجه به شرایط حساس منطقه در این برهه از زمان حضوری پررنگ تر از سال های گذشته داشته باشند.
بسطامی یادآور شد: شوربختانه کشورهای منطقه و ارتجاع عرب با همراهی و چراغ سبز نظام سلطه و با کمک رژیم غاصب اسراییل جریان خطرناک تکفیری، سلفی را به راه انداخته اند که با این حرکت های معنا دار در صدد انشقاق و جدایی بین ملت های مسلمان هستند.
وی ادامه داد: تداوم جنگ در کشورهای مسلمان منطقه از قبیل سوریه، عراق، یمن و لیبی با استفاده از سلاح ها و تجهیزات جنگی کشورهای غربی از سوی کشورهای عربی منطقه چون آل سعود تنها به سود دشمنان اسلام و موجب خشنودی و دست درازی بیشتر آنها به منطقه است.
وی گفت: روز جهانی قدس روزی برای یکپارچگی و اتحاد همه کشورهای مسلمان جهان بویژه کشورهای منطقه است که بایستی از این فرصت که یادگار ماندگار امام راحل است استفاده کرده و چون سیل خروشان خشم خود را بر سر اسراییل و حامیان غربی و عربیش فریاد بزنند.
وی در پایان از مردم مومن و ولایت مدار استان ایلام و به ویژه شهرستان ایوان خواست با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم فلسطین و یمن بار دیگر با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) تجدید بیعت کنند.
7172/9002



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن