تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی محکوم به زوال و شکست است/داعش مولود نامشروع اسراییل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو مجلس خبرگان رهبری: رژیم صهیونیستی محکوم به زوال و شکست است/داعش مولود نامشروع اسراییل کرمانشاه - ایرنا - نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم غاصب صهیونیستی هرگز نمی تواند کاری در منطقه به پیش ببرد و محکوم به شکست، زوال و نابودی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله محمدحسن ممدوحی که به عنوان سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجد جامع کرمانشاه سخن می گفت، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بیش از چند دهه است که با اشغال سرزمین قدس خود را در مرکز خاورمیانه جای داده اند.
وی یادآور شد: اما با این وجود آن ها هرگز نتوانستند بر هیچ بخشی از خاورمیانه مسلط شده و به اشغالگری بیشتری بپردازند، کما اینکه اگر حمایت های آمریکا را نیز به همراه خود نداشت امروز سرزمین قدس را تحویل مردم فلسطین به عنوان صاحبان اصلی آن داده بود.
آیت الله ممدوحی با اعلام اینکه ظلم و غارت و تجاوز در هیچ زمانی پایدار و جوابگو نبوده است، گفت: مطمئنا با فضل الهی و اتحاد بیشتر مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین صهیونیست ها روزی مجبور خواهند شد با خفت و خواری سرزمین فلسطین را ترک کنند.
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه، به سیاست های رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره و اظهار کرد: یکی از سیاست های آنان گماردن جاسوس های حرفه ای و فعال در منطقه خاورمیانه است تا اطلاعات لازم را کسب و در راستای منافع استعماری خود به کار گیرند.
وی اختلاف انگیزی بین کشورها و دست زدن به اقدامات تروریستی به منظور پیشبرد اهداف خود را از دیگر سیاست های رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد مولود نامشروعی مانند داعش در منطقه کار صهیونیست هاست.
آیت الله ممدوحی گفت: داعش از سوی اسراییل ایجاد شده تا منطقه خاورمیانه را به آشوب بکشد تا هم مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازد و هم خود حاشیه امنی برای ادامه حیاتش پیدا کند.
وی تاکید کرد: داعشی ها نه شیعه و نه سنی بلکه گروهی از وهابی ها و سلفی های اجیر شده ای هستند که اصل اسلام را هدف گرفته اند.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه روز قدس را متعلق به جهان اسلام دانست و گفت: این روز جهانی شد تا توجهات تمام مردم دنیا به مسئله فلسطین و ستمی که بر مردم آن می رود جلب شود و ماهیت رژیم صهیونیستی و حامیانش بیش از پیش معلوم شود.
آیت الله ممدوحی، تقویت روحیه مبارزه و امید در مردم فلسطین، افزایش همبستگی بین مسلمانان دنیا، جهانی کردن مبارزه با صهیونیسم و نشان دادن روحیه استکبار ستیزی را از مهمترین اهداف برپایی مراسم روز جهانی قدس عنوان کرد.
وی حضور آگاهانه مردم مسلمان جهان در صحنه دفاع و حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس را مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: هر قدر این حضور پرشور و فریادها رساتر باشد رژیم صهیونیستی به مرگ نزدیک تر خواهد شد.
آیت الله ممدوحی همچنین به مبارزه مردم یمن با رژیم آل سعود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اصل خود آن ها به یهود باز می گردد و به اسلام اعتقاد قلبی ندارند چرا که اگر داشتند دستشان به خون مسلمانان آلوده نمی شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: آل سعود امروز در باتلاقی گرفتار شده که خلاصی از آن برایشان بسیار سخت شده و خودشان هم می دانند که در این نبرد بازنده اصلی هستند چرا که مسلمانان یمن با اعتقاد و برای خدا می جنگند.
آیت الله ممدوحی در پایان ضمن قدردانی از حضور باصلابت مردم کشور و استان کرمانشاه در مراسم روز جهانی قدس گفت: مردم مؤمن و انقلابی ما با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به دشمنان ثابت کردند که هرگز از حقوق خود ذره ای کوتاه نمی آیند و با همه وجود در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
7458/8066



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن