تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812772576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم دماوند شکوه و عظمت روز جهانی قدس رابه نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مردم دماوند شکوه و عظمت روز جهانی قدس رابه نمایش گذاشتند تهران-ایرنا- مردم ولایتمدار شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همپای تمامی مسلمانان جهان، شکوه و عظمت این روز را به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا مردم همیشه در صحنه شهرستان دماوند همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم ستم دیده فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و فریاد عدالت خواهی سر دادند.
مردم مومن و انقلابی این شهرستان، به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی داشتند.
این راهپیمایی به مرکزیت شهر دماوند از ساعت 11 صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه شهر آغاز شد و زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، داعش و تکفیری، عامل اسرائیل است با همه ظرفیت، گروهی ضعیف است، حمایت از فلسطین، حمایت از امام است- آزادی فلسطین، آزادی اسلام است، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
بر اساس این گزارش حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس این روز را نماد جمهوری اسلامی در مبارزه علیه ظلم، ستم و استکبار جهانی دانست.
وی عنوان کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در دو راهپیمایی روز جهانی قدس و 22 بهمن ماه، روحیه حماسی و انقلابی خود را به تصویر می کشند.
وی ادامه داد: تمامی کشورهای جهان می دانند که ملت مسلمان ایران همواره در صحنه است و از ولی فقیه زمان خویش و کیان جمهوری اسلامی ایران حمایت و حفاظت می کند.
عباسی بیان کرد: امروز مردم در هفت شهر از شهرستان های دماوند و فیروزکوه به صحنه آمدند تا تکلیفی که معمار کبیرانقلاب برعهده آنان نهاده را به خوبی انجام دهند.
این مقام مسوول در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 اظهار کرد: شاهد تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم و حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است.

* رژیم صهیونیستی عامل تمامی بحران ها و مشکلات جهان است
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران نیز در مراسم راهپیمایی روز جهانی دماوند گفت: عامل ایجاد تمامی بحران ها ، مشکلات و ناامنی های جهان، رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام و المسلمین "حمید آقایی" به هدف دشمن در خصوص جلوگیری از گسترش مساله فلسطین اشاره کرد و افزود: دشمن برای دستیابی به اهداف خود، حقیقت فلسطین را در درجه نخست دعوای دو قومیت عرب و غیرعرب مطرح کرد اما امام خمینی (ره) با جهانی کردن روز قدس موضوع فلسطین را آشکار نمود.
حجت الاسلام آقایی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران در وین، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس همراه با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دلگرمی برای تیم مذاکره کننده هسته ای خواهد بود و با قدرت بیشتری در نشست های هسته ای حضور خواهند یافت.

*استکبار جهانی به دنبال تحقق اسلام هراسی است
همچنین حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در سخنانی در جمع مردم شهرستان دماوند گفت: استکبار جهانی به دنبال اسلام هراسی است تا با بیان تولید سلاح اتمی توسط ایران، جهان را به ترس از این کشور اسلامی سوق دهد.
وی ادامه داد: امروز تمام جهان می داند که کشور ایران نه تنها به دنبال ساخت سلاح اتمی نیست بلکه تولید آن را حرام می داند و دستیابی به این حقیقت یکی از دستاوردهای مهم مذاکرات بوده است.
اکرمی یکی از دستاوردهای مذاکره ایران با گروه 5+1 را تعامل سازنده و نرمش قهرمانانه دانست و افزود: دنیا تصور می کرد، جهان به دنبال تعامل با ایران است و ایران روبه سازش نمی رود؛ اما حضور در این مذاکرات و توافق در برخی از موضوعات به جهان نشان داد که ایران به دنبال تنش نیست و این کشورهای غربی هستند که دست از زیاده خواهی بر نمی دارند.
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری بر حفظ همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تاکید کرد و گفت: دشمن تنها به دنبال ایجاد خدشه در این همدلی و همبستگی ها است اما ملت ایران با حضور حماسی خود در صحنه اهداف شوم دشمن را خنثی می کند.
حجت الاسلام اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماهیت اسرائیل و صهیونیست در قرآن کریم افزود: آنان تنها به دنبال کشتار انسان های مظلوم، خیانت و ظلم هستند.
وی بیان کرد: وظیفه داریم در راستای شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به حقیقت آزادی جهان اسلام در جنبه بین الملل با آزادی قبله اول مسلمان و قدس شریف دست یابیم.
اکرمی خاطر نشان کرد: ملت ایران 36 سال است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند و در طی این سال ها هدفی جز افشاگری ماهیت اسرائیل و اهداف شوم غرب و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین نداشته اند.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس جایگاه بین المللی خود را یافته اظهار کرد: امروز شاهد برپایی این راهپیمایی در تمامی کشورهای جهان اسلام هستیم.
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه اراده مردم در برابر سلاح های اتمی دشمن مقاوم تر است، بیان کرد: مقاومت و استقامت ملت ایران موجب پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال جنگ تحمیلی شد و امروز نیز جهان اسلام با حفظ این حقیقت توانایی مقاومت در برابر دشمنان را دارد.
پس از پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، راهپیمایان پرچم های رژیم صهیونیستی و آمریکا را آتش زده و قطعنامه قرائت کردند.
تهرام/7246//7244












19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن