تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست آرمان ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی: رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست آرمان ملت ایران است تهران- ایرنا- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال رژیم صهیونیست اسرائیل آرمان ملت ایران اسلامی است.


فرهاد بشیری در حاشیه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادی فلسطین همواره مهمترین مساله جهان اسلام بوده و این مهم تا نابودی رژیم منحوث اسرائیل همچنان به عنوان نخستین آرمان ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان دنبال می شود.
وی گفت: روز جهانی قدس که به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی شکل گرفت موجب شد تا موضوع فلسطین هیچ گاه از ذهن ملت های آزادیخواه جهان به ویژه ملت های مسلمان پاک نشود.
بشیری ادامه داد: استکبار جهانی تلاش می کند تا با تقویت گروه های تکفیری و داعشی در صفوف به هم فشرده مسلمانان منطقه شکاف ایجاد کرده و نگاه جهانیان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس به این بخش از جهان اسلام برگرداند که آگاهی و هوشیاری ملت های مسلمان، استکبار جهانی را در اجرای توطئه خود ناکام می گذارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها عامل پیروزی مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل، حفظ وحدت و همبستگی میان جهان اسلام و گروه های مختلف فلسطینی است افزود: مسلمانان باید با حفظ هوشیاری و وحدت، به استکبار جهانی اجازه دست یابی به اهدافش را ندهند.
وی تاکید کرد: برخی از کشورهای اسلامی با حمایت از جنایت های رژیم اشغالگر قدس و بازیچه شدن در دستان اسرائیل به جنایت دست می زنند که نمونه بارز آن را می توان در کشتار مردم مظلوم یمن توسط رژیم آل سعود مشاهده کرد.
وی گفت: حفظ وحدت و انسجام مسلمانان، اسرائیل را به طور کامل از جهان محو می کند.
تهرام/7254//7244



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن