تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سقز:تنها راه نجات قدس از دست دین دشمنان،اتحاد مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه سقز:تنها راه نجات قدس از دست دین دشمنان،اتحاد مسلمانان است سنندج - ایرنا - امام جمعه سقز با بیان اینکه هر وقت مسلمانان با اراده راسخ در برابر صهیونیست ها ایستاده اند، قدس به آغوش اسلام بازگشته است گفت: تنها راه نجات قدس از دست اشغالگران و دین دشمنان، اتحاد مسلمانان است.


به گزارش ایرنا ماموستا عبدالرحمان حسین زاده در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در سقز افزود: روز قدس به حقیقت روز اسلام است و بیت المقدس و قدس شریف فقط به رهبری واحد اسلامی برای همیشه آزاد خواهد شد.
وی اضافه کرد: روز قدس روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین ، روز حمایت از مظلومان عالم و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده اند تا نهضت بیداری جهانی و موج هایی تازه و دلهای حق طلبان را امیدی تازه بخشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخ آزادی سرزمین بیت المقدس اشاره و بیان کرد:در بهار سال 16 هجری که از سوی اسرائیل و نصارا اشغال شده بود ، اراده الهی بر این قرار گرفت که بیت المقدس توسط مسلمین از دست دشمنان آزاد شود.
سخنران راهپیمایی روز قدس سقز ادامه داد: در 27 رجب سال 583 هجری هم توسط رهبر بزرگ مسلمانان صلاح الدین ایوبی، قهرمان بزرگ کُرد این سرزمین مقدس آزاد شد و از سال 1976 اسرائیل دوباره آنرا غصب کرد.
در پایان این راهپیمایی که با تجمع در میدان قدس آغاز و از خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامی به عنوان مکان تجمع نهایی ادامه یافت، بندهای قطعنامه سراسری هشت ماده ای قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و فریادهای الله اکبر آن را تائید کردند.
در این راهپیمایی فرماندار، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، مسئولان وکارکنان ادارات، روحانیان، خانواده های شاهد و ایثارگر، بسیجیان، بازاریان ،اصناف و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در صاحب سقز هم با حضور مردم دو بخش "زیویه" و" امام "با سخنرانی امام جمعه این شهر برگزار شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.ک/2
7249/1904









19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن