تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهاني قدس از يادگارها و ابتکارات امام راحل(ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: روز جهاني قدس از يادگارها و ابتکارات امام راحل(ره) است موج -خرم آباد- امام جمعه خرم آباد روز جهاني قدس را از يادگارها و ابتکارات امام راحل(ره) دانست و گفت: امام خميني(ره) روز قدس را به وجود آورد تا امت اسلام در برابر ظلم و استکبار مقاومت و ايستادگي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد احمد ميرعمادي، نماينده ولي‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته خرم‌آباد در مصلاي الغدير اين شهر با گراميداشت روز جهاني قدس و قدرداني از حضور مردم در اين راهپيمايي گفت: روز قدس روز حمايت از مظلومان است و روز نشان دادن تنفر و انزجار از ستمگران به‌شمار مي‌رود.
وي روز جهاني قدس را از يادگارها و ابتکارات امام راحل(ره) دانست و افزود: امام خميني(ره) روز قدس را به وجود آورد تا امت اسلام در برابر ظلم و استکبار مقاومت و ايستادگي کند.
خطيب جمعه خرم‌آباد با بيان اين‌که راهپيمايي روز جهاني قدس سبب شد اسرائيل مانند تار عنکبوت سست و بي‌بنيان شود و شکست او در جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه گواه بر اين موضوع است، گفت: اولين پيام روز قدس براي مردم فلسطين و رژيم صهيونيستي بوده است و اين‌که رژيم صهيونيستي بداند که نبايد ظلم کند و همين بانگ الله اکبر در روز قدس رژيم صهيونيستي را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
امام جمعه خرم‌آباد تصريح کرد: پيام ديگر راهپيمايي روز جهاني قدس به آل‌سعود است که همچنان حملات و تجاوزات وحشيانه خود را به يمن ادامه مي‌دهد و يقيناً آل‌سعود اشتباه بزرگي مرتکب شده که فقط ضرر آن به اسلام است.
وي ادامه داد: پيام شما مردم ايران به مردم يمن اين است که اگرچه امروز ظلم و ستم مي‌بينيم اما مقاومت شما باعث عزت شما مي‌شود و پيام شما به آل‌سعود نيز اين است که آن کاخ‌هايي که با دلارهاي نفتي به وجود آ‌مده با فرياد الله‌اکبر ويران خواهد شد.
ميرعمادي خاطرنشان کرد: ما از جامعه بين‌الملل مي‌خواهيم جلوي تجاوز آل‌سعود را بگيرد و سکوت مجامع بين‌المللي و مدعيان حقوق بشر در قبال مردم مظلوم يمن از نظر مسلمانان هرگز فراموش نخواهد شد.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان اظهار کرد: پيام ديگر روز قدس حمايت از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي است و اين عزيزان امروز در مقابل شش قدرت بزرگ جهاني در حال مذاکره هستند که نتيجه مذاکرات تاکنون موجب عزت‌مندي ملت بزرگ ايران اسلامي شده است و مذاکرات چه به نتيجه برسد و چه نرسد باعث اقتدار جمهوري اسلامي ايران در دنيا شده است.
وي افزود: مردم ايران مي‌دانند که رمز سربلندي‌شان مقاومت و ايستادگي در برابر استکبار جهاني است و امروز تيم مذاکره‌کننده ما در برابر استکبار جهاني تمام قد ايستاده و با شجاعت و غيرت از عزت ملت ايران دفاع مي‌کند که جاي تقدير و تشکر از آن‌ها دارد.
ميرعمادي گفت: سخنان مقام معظم رهبري در ارتباط با مذاکرات هسته‌اي باعث همدلي و همزباني در بين تمام مردم و مسئولان شده است و هشدارهاي به موقع ايشان موجب شده سربلندي و عزت ايران به رخ دنيا کشيده شود.
يادآور مي‌شود، 21 تيرماه سالروز حمله نيروهاي رضاخان به مسجد گوهرشاد، از ديگر مباحثي بود که خطيب جمعه خرم‌آباد در رابطه با آن سخن گفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن