تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام استاندار کهگيلويه و بويراحمد به مناسبت روز جهاني قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
پيام استاندار کهگيلويه و بويراحمد به مناسبت روز جهاني قدس موج - استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: روز قدس روز اتحاد و يکپارچگي مسلمانان عالم عليه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگري است، رژيم غاصب صهيونيستي قريب به 70 سال گذشته حرکت و جنايات ضد انساني بي شماري در حق مردم بي گناه فلسطين رواداشته و علاوه بر منکوب کردن انتفاضه سعي در نابودي بيت المقدس و اسلام عزيز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام به شرح زير مي باشد:
بسم الله الرحمن الرحيم
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات و بهره مندي از فيوضات ماه ضيافت الهي و عرض تسليت شهادت امير مومنان امام علي (ع) که در وصف حضرتش پاره تن پيامبر اعظم (ص) فاطمه زهرا (س) فرمود: وَهُوَ الإمامُ الرَبّاني، وَالْهَيْکَلُ النُّوراني، قُطْبُ الأقْطابِ، وَسُلالَةُ الاْطْيابِ، النّاطِقُ بِالصَّوابِ، نُقْطَةُ دائِرَةِ الإمامَةِ.
بدون شک، آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از تدابير انديشمندانه وژرف نگري هاي سياسي و جهان شمول حضرت امام خميني (ره) مي باشد، که به منظور حمايت همه جانبه مسلمانان جهان از قيام مردم مظلوم فلسطين نامگذاري شده است.
روز قدس روز اتحاد و يکپارچگي مسلمانان عالم عليه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگري است، رژيم غاصب صهيونيستي قريب به 70 سال گذشته حرکت و جنايات ضد انساني بي شماري در حق مردم بي گناه فلسطين روا داشته و علاوه بر منکوب کردن انتفاضه سعي در نابودي بيت المقدس و اسلام عزيز دارد.
پر واضع است روزه داران عزيز اين مسير تاريخي را آن چنان که مقام معظم رهبري فرمودند: روز قدس را و همه اين ايام حساس را که ليله القدر تاريخ اسلام است... پاس مي دارند.
و از اقشار مختلف مردم هميشه در صحنه مي خواهيم بار ديگر با حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس، ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژيم غاصب صهيونيستي، وحدت و اراده امت اسلامي را در سالي که به نام دولت و ملت، همدلي و هم زباني نامگذاري شده است به نمايش بگذارند و به فرمايش تاريخي و هوشمندانه و دورانديشانه امام راحل عظيم الشأن «فلسطين پاره تن اسلام است و قدس قبله اول مسلمانان است»، لبيک گفته و با حرکت گسترده و خودجوش انزجار قلبي خود را از رژيم صهيونيستي و تروريست هاي خود ساخته استکبار جهاني نشان داده و با مردم مظلوم فلسطين همدردي و اعلام همبستگي نمايم.
و روز جمعه، 19 تير، با حضور پرشور خود در اين مراسم حمايت راسخ خود را از مردم رنج کشيده فلسطين همراه با امت هميشه در صحنه ايران اسلامي به نمايش بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن