تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت الله مکارم شيرازي: راهپيمايي روز قدس بايد به حلقه اتصال و بيداري مسلمانان تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آيت الله مکارم شيرازي: راهپيمايي روز قدس بايد به حلقه اتصال و بيداري مسلمانان تبديل شود
آيت الله ناصر مکارم شيرازي از علما و مراجع تقليد گفت: راهپيمايي روز قدس بايد به حلقه اتصال و بيداري مسلمانان تبديل شود.
به گزارش نامه نیوز، وي در مراسم احيا شب بيست و سوم ماه مبارک رمضان در مدرسه امام کاظم (ع) قم با بيان اينکه شرکت در راهپيمايي هاي روز قدس يکي از عبادات محسوب مي شود، افزود: راهپيمايي روز قدس را هم بايد به حساب عبادت گذاشت.
 
وي با بيان اينکه روز قدس امسال با سال هاي ديگر تفاوت دارد، تصريح کرد: در تمام کشورهاي اسلامي دشمنان به دست مسلمان نماها آتش روشن کرده و مسلمانان را قتل عام مي کنند.
 
اين مرجع تقليد با بيان اينکه دشمنان، گروه هايي مانند جبهه النصره و داعش را براي آتش زدن سوريه و عراق مامور کردند، افزود: دشمنان همچنين به رژيم هاي آل سعود و آل خليفه براي آتش زدن يمن و بحرين ماموريت داده اند، لذا با دست خود مسلمانان کشورهاي اسلامي را آتش مي زنند.
 
وي با بيان اينکه انشاءلله روز قدس مايه بيداري مسلمانان شود، تصريح کرد: قدس به عنوان نخستين قبله گاه مسلمانان مي تواند، حلقه وصل همه جهان اسلام باشد.
 
وي با تبيين دلايل اهميت روز قدس، خاطر نشان کرد: دنياي امروز دنياي تبليغات و رسانه ها است و دشمنان اسلام رسانه هاي مقتدر تبليغاتي را در اختيار دارند و به وسيله آنها حقايق را وارونه نشان مي دهند.
 
آيت الله مکارم شيرازي با بيان اينکه وقتي حرکت هاي ميليوني در تمام کشورهاي اسلامي پيدا شود، مخفي کردن آن غير ممکن مي شود، تصريح کرد: رسانه هاي دشمن بالاخره مجبورند گوشه اي از اين راهپيمايي هاي عظيم را نشان دهند و همين مساله در برابر تبليغات آنها خنثي کننده است.
 
وي با بيان اينکه راهپيمايي روز قدس يک حرکت ساده است، اما خيلي برکت دارد، افزود: اميدواريم همه مسلمانان در سراسر دنيا به روز قدس اهميت بدهند و شرکت در راهپيمايي اين روز را يکي از عبادت هاي خود بدانند.
 
وي افزود: اين جمعه در برخي کشورها آخرين جمعه ماه رمضان است، ولي ممکن است در ايران نباشد، اما روز قدس براي هماهنگي يک هفته جلو افتاده، تا همه کشورها بتوانند با يکديگر مراسم اين روز را برگزار کنند.




منبع: ایرنا


۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن