تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821110961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يكپارچگي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرمان؛
قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يكپارچگي است
قدس سرزمين انبيأ و اولياي خداست كه با توطئه استكبار جهاني و تزوير سران برخي كشورهاي عربي و استکبار جهانی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطيني مبدل شده‌است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، در بیانیه جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان براي شركت گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس از مردم سراسر استان دعوت به عمل آمده است.
در این بیانیه آمده است :
« مرگ بر اسرائیل »
روز جهاني قدس، به عنوان ميراث و يادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، خمینی کبیر، روز بيداري ونمايش قدرت امت اسلام و تحقق آمال مسلمين جهان در رفع ظلم و ستم است و بي شك در اين روز دشمن صهيونيستي از وحدت و قدرت مسلمانان برخود خواهد لرزيد.


جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان با آرزوي قبولي طاعات و عبادات عموم ميهمانان ماه ضيافت خدا، ‌حملات وحشایه و بی رحمانه مزدوران رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را شدیداً محکوم می‌نماید و اعلام مي دارد با شركت گسترده‌ خود در راهپيمايي با شكوه‌ روز قدس، خوابهاي‌ آشفتة‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسي‌ و حشتناك‌ تبديل‌ مي‌كند و به حول و قوه الهي همراه با ديگر آزادي خواهان جهان بويژه مردم فهيم ايران اسلامي رعب‌ و وحشت‌ را بر اردوي‌ متجاوزين‌ مستولي‌ خواهد كرد .


جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان همچون گذشه مي‌كوشد نمايش چهره كريه و زشتي رفتار غاصبان قدس و مظلوميت ملت فلسطين و زيبايي مقاومت امت ابراهيمي را، با نشان تعهد خود به فرمان امير مؤمنان حضرت علي (ع) كه فرمودند دشمن ستمگر و ياور ستمديده باشيد را با حضور در تمامي صحنه هاي آزادي خواهانه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بويژه روز قدس؛ به نمايش گذارد .


كمترين‌ تأثير اين‌ حركت‌ انقلابي‌ و اعتقادي‌ گسترش‌ اميد و ايجاد دلگرمي‌ در ميان‌ ملتی‌ است‌ كه‌ جان‌ بر كف‌ هر روز با تمام توان خود به‌ مصاف‌ سلاحهاي‌ سنگين‌ و خشونتهاي‌ حيواني‌ رژيم‌ اشغالگر اسرائیل مي‌روند و همچنين‌ تسكيني‌ بر آلام‌ و دردهاي‌ مادراني‌ است‌ كه‌ جگر گوشه‌هاي‌ خود را مظلومانه‌ وغريبانه‌ از دست‌ مي‌دهند.
اين يادگار سياسي مذهبي را با همه وجود پاس مي‌داريم و اميدواريم آرزوي برگزاری نماز جمعه روز قدس در مسجد الاقصي هر چه زودتر محقق گردد.


کار کنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان كرمان - سازمان بسیج کارگری استان - بسیجیان پایگاه شهید مغفوری – کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار – مجمع نمایندگان کارگر استان – انجمن کاریابیهای غیر دولتی استان – مجامع کارفرمایی استان – اتاق تعاون استان


انتهای پیام/ز



اخبار مرتبط

روز قدس روز سیلی زدن به استکبار جهانی است
اعلام مسیرهای ده گانه راهپیمایی روز جهانی قدس
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس
اعلام 70 مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد




۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن