تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801201464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام  دو داعشی عربستانی و کویتی توسط  جیش‌الاسلام


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
جیش الاسلام اعدام  دو داعشی عربستانی و کویتی توسط  جیش‌الاسلام

وقتی تروریست‌ها به جان هم می افتند؛
اعدام  دو داعشی عربستانی و کویتی توسط  جیش‌الاسلام
گروهک تروریستی جیش الاسلام به سرکردگی زهران علوش در استان ریف دمشق با ارتش سوریه می جنگد. گروه های تروریستی دیگری هم در این استان با دولت سوریه می جنگند، ولی جیش الاسلام شناخته شده تر از آنها است.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از "العالم"، گروه تروریستی جیش الاسلام در سوریه یک عربستانی و یک کویتی را که عضو گروه تروریستی داعش بودند ، به ضرب گلوله اعدام کرد.
 داعش هلاکت این دو عضو عربستانی و کویتی و دیگر اعضای خود را به دست جیش الاسلام تأیید؛ و تهدید کرده است که انتقام خون آنها را خواهد گرفت.  
گروهک تروریستی جیش الاسلام به سرکردگی زهران علوش در استان ریف دمشق با ارتش سوریه می جنگد. گروه های تروریستی دیگری هم در این استان با دولت سوریه می جنگند، ولی جیش الاسلام شناخته شده تر از آنها است. بخش اطلاع رسانی جیش الاسلام در واکنش به هلاکت چند عضو خود به دست داعش، فیلمی را منتشر کرده است که در این فیلم اعدام 18 عضو داعش نشان داده شده است.  
داعش چندی پیش فیلمی را منتشر کرد که در این فیلم سربریدن 12 عضو جیش الاسلام و چند گروه تروریستی رقیب دیگر را به تصویر کشیده بود. جیش الاسلام این فیلم را "قصاص مظلومین از خوارج طاغی" نامگذاری کرده است. این فیلم هیجده عضو داعش را در حالی که به وزنه و زنجیر آهنی بسته شده اند و لباس های سیاه پوشیده اند، نشان می دهد و جلادان جیش الاسلام نیز همانند جلادان داعش لباس های پرتقالی پوشیده اند.  
اسامی اعدامی ها نیز در این فیلم نشان داده شده است که نام "انس الیوسفی" عضو عربستانی داعش و اهل استان القصیم عربستان در میان این اسامی دیده می شود . انس الیوسفی چند ماه پیش به اسارت جیش الاسلام درآمد و به اتهام بمب گذاری و توزیع اعلامیه اعدام شد. همچنین "فهد العنزی" معروف به "ابومنذر العرافه" عضو کویتی داعش نیز در میان اعدامی هاست. العنزی قاضی شرع داعش بود.
    310  



۱۸/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن