تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع شهید، نماد استکبارستیزی ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در البرز: تشییع شهید، نماد استکبارستیزی ملت ایران است کرج- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرزوامام جمعه کرج تشییع با شکوه شهدا را نماد اقتدار، صلابت و استکبار ستیزی ملت ایران است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی روز پنج شنبه در آیین تشییع پیکر مطهرشهید غواص سید جلیل میری ورکی که درکرج برگزارشد، افزود: شور و هیجان مردم درآیین تشییع شهدا برگرفته از ارزش های دینی و معنوی انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: برگزاری مراسم شهدا دمیدن روح اتحاد و یکپارچگی بین مردم و مسوولان است.
شهید سید جلیل میری ورکی فرزند سید قاسم، یکی از خط شکنان عملیات کربلای 4 بود که در منطقه ام الرصاص به فیض شهادت نایل آمد.
وی متولد ششم فروردین 1338 از شهرستان تنکابن در استان مازندران است که در جبهه به عنوان تک تیر انداز و خط شکن در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.
شهدای خط شکن و غواص با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف و در 28 اردیبهشت ماه از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند.
پیکر 175 شهید از این 270 شهید تازه تفحص شده، جمعی از غواصان شهید عملیات کربلای4 بودند که با دستان بسته در یک گور دسته جمعی منطقه ابوفلوس کشف شدند.
از این شهید غواص دو فرزند (یک دختر و یک پسر) به یادگار مانده است.
مراسم تشییع شهید میری ورکی ساعت 10و ربع صبح امروز/پنج شنبه از میدان شهدای کرج با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و حدود یک ساعت و نیم تا مقابل مصلای کرج به طول انجامید.
در این مراسم که همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) و سومین شب قدر برگزار شد، مسوولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند و مردم شهید پرور ضمن سینه زنی با امام شهیدان و شهدا تجدید بیعتی دوباره کردند.
پیکر پاک این شهید والامقام در قطعه شهدای امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج به خاک سپرده شد.
مراسم ختم و یاد بود این شهید روز شنبه، 20 تیرماه ساعت 17 الی 19 در هیئت رزمندگان انصارالامام (ره) کرج برگزار می شود.ک/2
6156/ 6155



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن