تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804248790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ايران بر عهد خود با امام و شهيدان پايدار مي‌مانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۵۵ب.ظ)
امام جمعه قم: ملت ايران بر عهد خود با امام و شهيدان پايدار مي‌مانند موج - امام جمعه قم در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بر پايداري ملت ايران بر عهد خود با امام و شهيدان تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله عليرضا اعرافي در خطبه نخست نماز جمعه اين هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به اهميت حفظ و تقويت روابط صميمانه خانوادگي به ويژه ميان همسران، اظهار داشت: در برخي روايات از همنشيني با زن و فرزند به عنوان عملي فراتر از اعتکاف در مسجد رسول‌الله(ص) ياد شده است.
وي گفت: نبايد اينگونه باشد که همسران و اعضاي يک خانواده در کنار يکديگر باشند ولي از نظر روحي و رواني فاصله زيادي ميان آنها باشد، امروزه فضاهاي مجازي با هر کاربردي که داشته باشند به اين آسيب دامن مي‌زنند و دوري معنوي را در يک خانواده به وجود مي‌آورند.
امام جمعه قم با بيان اينکه خانواده و محفل انسي که به وجود مي‌آورد، بهترين راهکار براي رفع مشکلات اجتماعي محسوب مي‌شود، گفت: روابط صميمانه داشته باشيم و گفت‌وگو همنشيني ميان اعضاي يک خانواده را رعايت کنيم، آنگاه با بسياري از مشکلات مواجه نخواهيم شد.
وي در خطبه دوم به ليالي قدر اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس روايتي از نبي مکرم اسلام(ص) کساني که رمضان را روزه بگيرند، شب‌هاي اين ماه را به مناجات بپردازند، بر نماز و فريضه جماعت مراقبت کنند، نماز جمعه به پا دارند و نماز عيد فطر بخوانند شب قدر را درک خواهند کرد.
اعرافي در ادامه به تمديد مذاکرات هسته‌اي پرداخت و گفت: امروزه آمريکايي‌ها به دنبال اهداف خاصي هستند؛ اگر مذاکرات به نتيجه رسيد آن را حاصل فشارها و تسليم ملت ايران بدانند و اگر نتيجه‌ نداد، ايران را در فضاي بين‌المللي مقصر بدانند و در داخل ايران نيز به ايجاد فتنه بپردازند.
خطيب جمعه قم عنوان کرد: ملت ما بيدار است، به گونه‌اي که سخن و موضع ما در برابر اين راهبرد شيطاني اين است که اگر مذاکرات نتيجه‌بخش بود به دليل پايداري ملت ايران و پيشرفت علمي جمهوري اسلامي، مقاومت رهبري معظم و تلاش مذاکره‌کنندگان بوده و اصل اين افتخار براي مردم است.
وي افزود: اگر مذاکرات به نتيجه برسد، به دنبال اين هستيم که تمام جهان بايد خلع سلاح هسته‌اي شود و آمريکا و ديگر قدرت‌ها هم از اين سلاح مخرب دست بردارند؛ گمان نکنند تحقير و تحريم ما را به مذاکره کشانده زيرا ما مرد جهاد هستيم و تهديد بر روي ما تأثيري ندارد.
اعرافي با بيان اينکه مذاکرات هسته‌اي را پايان خط نمي‌دانيم، گفت: اقتصاد مقاومتي ابزار ملت ايران براي مقابله با جهانخواران است و دشمنان نيز بدانند به فضل الهي، مردم ايران دچار اختلاف و فتنه‌هاي داخلي نخواهند شد.
رئيس جامعه المصطفي العالميه تصريح کرد: مردم ايران بر عهد خود با امام و شهيدان پايدار مي‌مانند و به آرمان‌هاي بلند اسلام و انقلاب متعهد خواهند ماند.
وي به روز قدس اشاره کرد و افزود: گراميداشت اين روز، يک حرکت راهبردي و داراي اهميت فراواني است؛ امروزه فتنه‌هاي مختلفي در منطقه ايجاد شده و همين امر اقتضاء مي‌کند ملت روزه‌دار با شکوه بيشتر در صحنه حاضر شود و به جهانيان اعلام کند فتنه‌هايي که مستکبران ايجاد کرده‌اند، امت اسلامي را از پايداري در آرمان قدس و دفاع از مظلومان کشورهاي اسلامي باز نخواهد داشت.
اعرافي بيان کرد: انتظار از علماي جهان اسلام و همه مسلمانان اين است که زير پرچم دين به دفاع از مظلومان عالم بپردازند؛ متأسف هستيم که گاهي علمايي در جهان اسلام به اين اصل مهم کم توجهي مي‌کنند؛ از مراکز مهمي همچون الازهر که داراي سابقه درخشان علمي است، انتظار داريم در توطئه‌هاي فريبکارانه دشمنان اسلام قرار نگيرند.
خطيب جمعه قم در ادامه به ابلاغ سياست‌هاي برنامه ششم توسعه توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: اين سياست‌ها برخاسته از عمل فکري رهبري و مشورت جمعي نخبگان جامعه است؛ بايد برنامه‌اي قوي‌تر از گذشته در دولت و مجلس تصويب شود که اقتصاد مقاومتي، پيشتازي در علم و فناوري و مقاوم‌سازي فرهنگي محورهاي اصلي آن به شمار مي‌روند.
وي همچنين به هفته اکرام نيازمندان و ايتام اشاره کرد و گفت: وظيفه همه ما، ايجاد عدالت اقتصادي و اجتماعي است و مسئولان بايد در اين زمينه پيشگام باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن