تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804100084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از فلسطین جزو اصول سیاست خارجی ما است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز: حمایت از فلسطین جزو اصول سیاست خارجی ما است شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مساله حمایت از فلسطین جزو اصول سیاست خارجی ما و از مبانی حرکت امام راحل از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است.


آیت الله اسدالله ایمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضرت امام (ره) از آغاز نهضت اسلامی در سال 41، سیاست مبارزه با اسراییل و آمریکا به عنوان بزرگترین حامی این رژیم غاصب را، سرلوحه حرکت اساسی و اصولی خود قرار دادند.
وی افزود: امروز نیز بحث مبارزه با اسراییل از اصول سیاست خارجی ما جدا نیست و ما ادامه دهنده اصول امام راحل در تداوم حرکت انقلاب اسلامی هستیم.
آیت الله ایمانی گفت: این درحالی است که اسراییل یک رژیم نژادپرست است که برای اهداف نژادپرستانه خود از هیچ جنایتی فروگذار نیست و تمام قوانین موجود بشر را در صورت مخالفت با اندیشه خود، زیر پا لگد کوب می کند.
وی اضافه کرد: حکومت های کافر فراوانی در جهان وجود دارند اما برخورد با رژیم منحوس اسراییل به دلیل نژادپرستی، با دیگر حکومت های کفر در جهان متفاوت است و ما مامور به برخورد با این رژیم غاصب هستیم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل یک دولت جعلی و غیر قانونی است که هیچ هویت تاریخی ندارد و استکبار آن را در سرزمین مسلمانان ایجاد کرده و مسلمانان را که صاحبان اصلی سرزمین فلسطین هستند، آواره کرده است.
او عنوان کرد: روز قدس یک روز تاریخی و همیشگی است که زمان مشخصی ندارد و تا زمانی که دشمنان اسلام برای محدود کردن، تحریف و تحت تاثیر قرار دادن دین اسلام مبارزه و تلاش می کنند، ادامه دارد.
امام جمعه شیراز افزود: وظیفه مسلمانان در سراسر جهان مقابله و ارائه پاسخ مناسب در حمایت از استغاثه مسلمانان فلسطینی است زیرا مساله قدس یک بحث جهانی و نقطه وحدت در دنیای اسلام است.
وی گفت: در شرایطی که دنیای اسلام در محاصره استکبار جهانی و نظام سلطه است و ناموس و جان مسلمانان مورد هجوم بی امان آنها قرار گرفته و با تخریب زیرساخت های دنیای اسلام به مبارزه با اسلام برخاسته اند، حضور مردم مسلمان در سراسر دنیا بر ضد نظام سلطه و آمریکا، اسراییل و ستمگران ضرورت دارد.
امام جمعه شیراز بیان کرد: اسراییل تا امروز از هدف گسترش خود "از نیل تا فرات" دست برنداشته و با همین تفکر به دنبال شکستن اسلام در کشورهای اسلامی است که مسلمانان جهان باید در روز قدس با تبری از این رژیم غاصب دست پرورده استعمار، اعلام برائت و بیزاری کنند.
وی اظهار کرد: همه ما در روز قدس وظیفه داریم حضور خود را بهتر و بیشتر از سالهای گذشته به نمایش بگذاریم و از حریم اسلام و قدس شریف حمایت کنیم.
حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی، در 16 مرداد سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان نماد همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، روز جهانی قدس نام نهادند. ک/3
3002/1876/5132



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن