تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802222402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رمضان شریف در گفت‌وگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران:
پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است
رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است و کسانی که در سرزمین‌های 1948 زندگی می‌کنند در برابر تجاوزگری صهیونیست‌ها دقیقا واکنش ساکنان نوار غزه را نشان می‌دهند.
"رمضان شریف" رئیس ستاد انتفاضه و قدس و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره روز قدس، مسئله فلسطین و تسلیح کرانه باختری اظهار داشت: آنچه که درباره مبارزات مردم فلسطین در طول 67 سال میَ‌توان به آن اشاره داشت تداوم مقاومت مردم مظلوم این کشور است.


**سردمدارانی که پیشتاز مبارزات بودند اقدامات خوبی انجام دادند

وی ادامه داد: هرچند که در برهه‌ای از زمان سردمدارانی که پیشتاز مبارزات بودند بعضا اقدامات خوبی انجام دادند اما از آنجایی که رژیم صهیونیستی برای حرکات سازماندهی شده کار مبارزه را انجام دادند، در طول زمان به نوعی سرخوردگی و خستگی در مبارزات برای برهه‌ای ایجاد شد که البته مبارزات به صورت مداوم ادامه پیدا کرد.



پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است






**سازوکار مبارزات سازمان آزادیبخش فلسطین

رمضان شریف گفت: مبارزات در فلسطین و دو مقطع زمانی تقسیم می‌شود و مبارزات "سازمان آزادی بخش فلسطین" که مقاومت‌های خوبی انجام داد اما نهایتا به سمت گفت‌وگو و مذاکره با طرف صهیونیستی پیش رفت که متأسفانه این گفت‌وگوها هیچ سرنوشت و خاصیتی نداشت بلکه باعث شد اسرائیل "عرفات" را ترور کند.
 

**پیروزی‌های حماس در برابر صهیونیست‌ها

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با مطرح کردن جریان دوم مقاومت در نوار غزه عنوان داشت: حماس جریان دوم مبارزات فلسطینی‌ها در مقابل رژیم اشغالگر قدس بود که در سالهای اخیر روند مقاومت را در پیش گرفت و پیروزی‌ها و دستاوردهای خوبی را در مقابل دشمن صهیونیستی به نمایش گذاشت و صهیونیست‌ها هم در نهایت معترض شدند که شکست خوردند و این نشان دهنده پیروزی بیش از پیش حماس در مقابل رژیم صهیونیستی است.


پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است







**پیروزی حماس برای تمام فلسطینیان احیای روحیه شد

وی اظهار داشت: این پیروزی‌ها هر چند در جغرافیای نوار غزه و در محل ظهور و بروز حماس و جهاد اسلامی رخ داد اما برای تمام فلسطینیان احیای روحیه شد.




**پاسخ مسلحانه در کرانه باختری از تجاوزگری صهیونیست‌ها جلوگیری می‌کند

رمضان شریف تأکید کرد: اگر پاسخ مسلحانه در کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی با توجه به نزدیکی که وجود دارد رخ دهد این پروسه باعث جلوگیری از تجاوزگری و ترورهای رژیم اشغالگر قدس می‌گردد.


**پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با یادآوری پیروزی‌های حماس در جنگ های اخیر در مقابل رژیم صهیونیستی یادآور شد: پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است و کسانی که در سرزمین‌های 1948 زندگی می‌کنند در برابر تجاوزگری صهیونیست‌ها دقیقا واکنش ساکنان نوار غزه را نشان می‌دهند.










**کمک به مردم فلسطین وظیفه همه مسلمین جهان

وی در پایان خاطر نشان کرد: فراهم کردن مقدمات تسلیح کرانه باختری از تجاوزات صهیونیست‌ها جلوگیری می‌کند و وظیفه مسلمانان این است که به فلسطینیان کمک کنند و روز قدس تجلی حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.



پاسخ مسلحانه حماس به اسرائیل الگوی کرانه باختری شده است





گفتنی است روز جهانی قدس در روز جمعه مورخ 19 تیرماه با برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 19 تیر ماه، محدودیت‌هایی پیش بینی شده است که در همین راستا تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح روز جمعه این هفته اجرا می شود. 
وی افزود:از طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر، خیابان ولیعصر حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منتهی به‌ آن از سمت غرب، خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز، خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر، تردد ممنوع است.

سردار حسینی افزود:‌ تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت، ضمن آنکه محدودیت‌های توقف ممنوع در محدوده‌های بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر، خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر، طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان‌های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه رازی، 12 فروردین و منیریه جاوید ممنوع خواهد بود.

 وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه سومین شب از شب‌های قدر مصادف است با شب قبل از مراسم راهپیمایی روز قدس، به همین منظور بعد از مراسم احیاء پاکسازی معابر انجام می‌شود و برای انجام مراسم راهپیمایی، آمادگی لازم را پیدا می‌کنیم، ضمن آنکه سرویس دهی مترو در روز مراسم راهپیمایی از ساعت 10 صبح تا پایان مراسم به صورت رایگان است.



گفت‌وگو از محمد زرچینی

انتهای پیام/

 




اخبار مرتبط

روز قدس فرصتی برای معطوف کردن نگاه‌ها به دشمن صهیونیستی است
راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 19 تیرماه برگزار می‌شود
حامیان فلسطین را در هر کجای دنیا حمایت می‌کنیم
همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه برگزار شد
واحدهای نظامی سپاه امروز نه تمرین داشته‌اند و نه گلوله‌ای شلیک کرده‌اند




۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن