تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف سه خودرو در محور رشت - چابکسر، هفت مصدوم بر جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصادف سه خودرو در محور رشت - چابکسر، هفت مصدوم بر جا گذاشت رشت - ایرنا - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان گفت: بر اثر حادثه ترافیکی امروز (چهارشنبه) در محور رشت - چابکسر (منطقه دیزبن) هفت نفر مصدوم شدند.


جمشید محمدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 11 و 23 دقیقه اتفاق افتاد که بر اثر برخورد پراید ، پیکان و پژو هفت نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
وی اظهار داشت: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان به بیمارستان امینی لنگرود منتقل شدند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از چنین حوادثی تاکید کرد.
چهار هزار و 948 مصدوم تصادفی بهار امسال از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان امدادرسانی شدند که از این تعداد سه هزار و 938 مصدوم برای بستری به بیمارستان های استان منتقل شدند.
18 هزار و یکصد و سه ماموریت تصادفی و غیرتصادفی طی سه ماه گذشته از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان انجام گرفت که 13 هزار و 155 مورد مربوط به ماموریت های غیرتصادفی است.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان دارای بیش از 400 نیرو، 80 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.ک/3
7286/2007



17/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن