تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 20 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800704435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان آغاز آتش‌ بس انسانی در یمن


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
زمان آغاز آتش‌ بس انسانی در یمن




روزنامه البیان به نقل از منابع سیاسی عالی‌رتبه در یمن گزارش داد، آتش‌بس انسانی پیشنهادی احتمالاً از یکشنبه آتی آغاز می‌شود.





خبرگزاری ایسنا: روزنامه البیان به نقل از منابع سیاسی عالی‌رتبه در یمن گزارش داد، آتش‌بس انسانی پیشنهادی احتمالاً از یکشنبه آتی آغاز می‌شود.

روزنامه اماراتی البیان به نقل از منابع آگاه گزارش داد، این آتش‌بس پیشنهادی تا پایان عید فطر ادامه خواهد داشت و قابلیت تمدید شدن را دارد.

منابع تصریح کردند که ناظرانی غیرنظامی وابسته به سازمان‌های بین‌المللی برای تضمین عدم نقض آتش‌بس حضور خواهند داشت.

در همین حال، اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن به تلاش‌های خود برای دستیابی به آتش‌بس انسانی ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر توبیاس الوود، معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه تماس تلفنی با عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن داشت که در جریان این تماس تحولات رخدادها در یمن مورد بررسی قرار گرفت.

هادی در این تماس از دولت انگلیس به دلیل «مواضع حمایتی‌اش از روند سیاسی در یمن و ایستادگی‌اش در کنار این کشور در مراحل مختلف» قدردانی کرد. این مقام انگلیسی نیز بر موضع کشورش در حمایت از «امنیت، ثبات و وحدت یمن» و حمایت از هادی تاکید کرد.






تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن