تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804364724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انزجار از اسرائيل بدون انزجار از آمريکا غيرممکن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۳۴ب.ظ)
انزجار از اسرائيل بدون انزجار از آمريکا غيرممکن است موج -
روز قدس در پيش است و از اينک مي توان حضور حداکثري ملت ايران در حمايت از مظلومان قدس شريف را پيش بيني کرد، با اين وجود شايد تظاهرات روز قدس امسال از يک جنبه با سال هاي گذشته متفاوت بوده و شايد از نظر برخي شيفتگان سياست بازي و سياست کاري از «حساسيت» هايي برخوردار باشد؛ موضوعي که موجب چنين نگاهي به روز قدس و به تبع آن به تمامي شعارهاي اين روز مي شود، همان روند مذاکرات هسته اي ايران است.
مقصود از اين کلام آنکه روند مذاکرات هسته اي ايران تا روز قدس با دو احتمال روبرو است: ممکن است اين مذاکرات تا آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به توافق احتمالي برسد، و از سوي ديگر ممکن است تا آن روز نتيجه اي حاصل نشود.
در صورت دستيابي به توافق احتمالي، پيروزي و ايستادگي ملت ايران يک بار ديگر به همگان ثابت خواهد شد، ملتي که در طول بيش از يک دهه بواسطه عزت و غرور ملي و مذهبي خود از حقوق مسلم خود چشم نپوشيدند. مسلما در صورت اعلام توافق در مذاکرات، راهپيمايي روز قدس امسال بيش از پيش تصويرگر رشادت ها و ايستادگي هاي ملت ايران خواهد بود.
از سوي ديگر ممکن است توافق احتمالي تا روز قدس صورت نگيرد که در اين صورت آزمايشي عظيم پيش روي ملت ايران خواهد بود. از هم اينک بايد چشم ها و گوش ها را بيش از پيش نسبت به برخي تحرکات تيز کرد. نبايد فراموش کرد که هيچ موضوعي با هيچ درجه اي از اهميت نمي تواند و نبايد پايبندي به شعار «مرگ بر آمريکا» را اندکي تحت تاثير قرار دهد.
شايد برخي در اين ميان بواسطه ملاحظه کاري اين تفکر را باب کنند که «اينک در اين مرحله از مذاکرات نبايد عليه آمريکا شعار داد»! اين ملاحظه کاري و امثال آن ابتداي کوتاه آمدن از حق و حقوق طبيعي است و نبايد فراموش کرد که مخالفت و دشمني با آمريکا نشان از آن دارد که جمهوري اسلامي همواره و در هر حالت مدافع مظلوم است و ظالم را برنمي تابد.
از سوي ديگر نبايد فراموش کرد که راهپيمايي روز قدس در راستاي همين آرمان جمهوري اسلامي (دفاع از مظلوم و کوتاه نيامدن در مقابل ظالم) قرار دارد و اعلام انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي بدون اعلام انزجار از آمريکا هيچ معنا و مفهومي ندارد.
در مورد روابط و حمايت هاي آمريکا از رژيم غاصب صهيونيستي مي توان ساعت ها صحبت کرد و در موسسات و پيمان هاي بسياري را نام برد که حمايت هاي آنان از تل آويو منجر به شهادت و آوارگي کودکان و مردمان فلسطين مي شود، از اين رو تنها يادآوري اين مسائل کافي است تا ملت ايران بار ديگر هويت و اهداف و رفتارهاي واقعي سياستمداران آمريکايي (که مشت نمونه خروار است) را در ذهن خود مرور کند.
کوتاه آمدن از آرمان ها، مهم ترين خواسته دشمناني است که از ابتداي انقلاب اسلامي کمر به تيشه زدن به ريشه انقلاب بسته اند و آنچه مشخص است آمريکا در راس آنها قرار دارد.
روز قدس امسال نه تنها نبايد با ملاحظه کاري شعار «مرگ بر آمريکا» را به فراموشي سپرد، بلکه بايد با فريادي رساتر اين شعار را سر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن