تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام شعار امسال روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰ب.ظ)
اعلام شعار امسال روز قدس موج - رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در نشستي خبري به مناسبت روز جهاني قدس، شعار امسال اين روز را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رمضان شريف در نشست خبري خود در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با بيان اين که راهپيمايي قدس امسال در 770 شهر کشور برگزار مي‌شود، تصريح کرد: هر ساله براي راهپيمايي روز قدس يک شعار محوري طراحي مي‌شود وامسال نيز با توجه به شرايط منطقه شعار «روز جهاني قدس، تجلي آرمان فلسطين، فرياد وحدت امت اسلام عليه جاهليت مدرن و کودک کشي از غزه تا يمن» انتخاب شده است.
وي افزود: روز جهاني قدس بار ديگر نشان خواهد داد که امت اسلامي همچنان به دشمن مشترک خود آمريکا و رژيم صهيونيستي مي‌انديشد و تحولات و رخدادهاي سخت و غم انگيز جاري در برخي از کشورهاي اسلامي منطقه از جمله عراق، سوريه و يمن هرگز آنها را از فلسطين به عنوان مساله‌ اول و اولويت جهان اسلام غافل نخواهد کرد.
وي در بخشي از سخنان خود با بيان اين که هر چند تحولات جاري و درگيري‌هايي که تحت راهبردهاي نظام سلطه و صهيونيسم در سطح منطقه پديد آمده است، صهيونيست‌ها را در شرايط و موقعيت رضايت بخشي قرار داده و اميد بقا و تداوم ظلم و جنايت در سرزمين‌هاي اشغالي را براي آنها تقويت کرده است، تصريح کرد‌: اما آن ها بايد بدانند که اين رژيم در حصار ديوارهاي خودساخته محبوس مانده و روياي تاريخي آنان يعني «اسراييل از نيل تا فرات» هرگز تحقق نخواهد يافت.
رمضان شريف با بيان اين که ملت ايران نشان داده که در مسائل اصلي و راهبردي انقلاب و نظام رويکردي فراجناحي و فراحزبي دارد و همواره متحد و يکپارچه بوده است و اين مزيت و ويژگي را در مسائل مهمي چون حقوق هسته‌اي و حمايت از آرمان فلسطين نشان داده است، افزود: لذا روز قدس امسال در آزموني جديد، تصوير عظمت و اراده ايرانيان غيرتمند و انقلابي را در پيگيري آرمانهاي بلند خود از جمله آرمان آزادي قدس شريف به رخ جهانيان به ويژه سردمداران نظام سلطه و صهيونيست بين الملل خواهد کشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن