تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798254446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی مردم مازندران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعلام آمادگی مردم مازندران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس ساری - ایرنا - قشرهای مختلف مردم و مسوولان مازندران با اعلام آمادگی خود جهت حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت آحاد مردم در این آیین را وظیفه شرعی، دینی و انسانی هر فرد مسلمان عنوان کردند.


به اعتقاد کارشناسان روز قدس، روز بزرگ فریاد آزادی خواهی ملتهایی است که در برابر ظلم و جور ایستادند در واقع این روز ، روز دفاع از حقوق بشر بوده و ضروری است هر ملتی آزاده ای در جهان با برگزاری این راهپیمایی خشم و انزجار خود را از حکومت های ستمگر و اشغالگر اعلام کند.
یک دانشجوی محمودآبادی قدس را نماد وحدت و همبستگی ملت های مسلمان دانست و گفت : برگزاری این راهپیمایی در سراسر جهان یک وظیفه انسانی است.
رضا مهردادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ظلم و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بخشودنی نیست و به طور قطع جبر تاریخ حکم می کند که این رژیم غاصب نابودی شود.
وی دفاع از ملت مظلوم فلسطین را دفاع از اسلام و مسلمانان دانست و یادآور شد : همان طوری که امام راحل فرمودند روز قدس روز جهان اسلام است پس همه کشورهای مسلمان بایستی یکپارچه و منسجم شعار نابودی این جرثومه فساد را سردهند.
علی اصغر احمدی یک فرهنگی از آمل هم شرکت آحاد مردم در این راهپیمایی را ادای دین به مردم مظلوم فلسطین و وظیفه شرعی و الهی هر فرد مسلمان عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد : به طور قطع صفوف راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در همه جای مازندران همچون سالهای گذشته به هم پیوسته ، پر رنگتر و با شکوهتر خواهد بود.
این فرهنگی تصریح کرد : سردمداران رژیم اشغالگر قدس باید بدانند که شعله های خشم و انزجار ملت های جهان با برگزاری چنین مناسبت هایی، آنان را روزی نابود خواهد کرد.
ابراهیمی به وقوع تحولات سیاسی در کشورهای منطقه از جمله کشور مسلمان یمن اشاره کرد و گفت : ملت های مسلمان باید با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزاجارشان را علاوه بر رژیم غاصب اسرائیل به سردمداران حکومت آل سعود اعلام کنند.
یک کسبه از رامسر گفت : براساس حکم امام راحل و رهبری من و خانواده ام به جهت دفاع از ملت مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت می کنم.
رشید رستمی افزود : دیار علویان با حضور حماسی شان در این راهپیمایی برگ زرینی دیگر از افتخارات را در کارنامه دفاع از ملت مظلوم فلسطین به یادگار خواهند گذاشت.
مؤسس و مدیر انجمن حفظ و توسعه حقوق شهروندی مازندران ، روز قدس را روز دفاع از حقوق بشر دانست و گفت : این روز در واقع روز تجلی و نماد تلاش های انسان دوستانه برای دفاع از حقوق بشر است.
مریم پروین افزود : ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت خواهد کرد که در دفاع از حقوق مسلمانان و انسان های مظلوم بویژه ملت مظلوم فلسطین هیچ گاه عقب نشینی نخواهند کرد.
این استاد دانشگاه یادآور شد : بنابراین همه سازمان های بین المللی باید در برابر فجایع انسانی علیه مردان، زنان و کودکان مظلوم فلسطین و لبنان واکنش قاطع از خود نشان دهند.
پروین اظهار داشت : از داعیه داران حقوق بشر و مدافعان حقوق شهروندی در جهان انتظار می رود در جهت دفاع از حقوق از دست رفته انسان های بی گناه ملت فلسطین، فراتر از شعار اقدامات مؤثر انجام دهند.
فرماندار بهشهر گفت : راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت ، هویت ، همبستگی اسلامی و زنده نگه داشتن جهاد و مقاومت است.
محمدتقی نورزاد افزود : مردم فلسطین نماد کاملی از استقامت ، برد باری و صبر و شکیبایی ملتی هستند که برای احیای حق و حقوق خویش زجرهای طاقت فرسایی را با جان و دل خریدند اما از اهداف والا و مقدس آزادگی و آزادزیستی خویش بر نگشتند.
وی اظهار داشت : نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس، در واقع فریاد عدالت خواهی و آرمان خواهی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف از دست غارتگران و چپاولگران دوران است.
فرماندار بهشهر ادامه داد : حضور در راهپیمای روز جهانی قدس ، وظیفه شرعی و الهی است و هر کسی باید به میزان توان خود در این راهپیمایی شرکت کند تا بتواند خشم و انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش بگذارد.
وی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری باشکوه این آیین بسیار مهم خبر داد و گفت : در این روز، راهپیمایی مردم بهشهر از چهار راه آزادی آغاز و تا مصلی این شهر ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه میاندرود نیز گفت : مردم همیشه در صحنه میاندرود آماده خلق حماسه ای جدید در روز قدس هستند.
سرهنگ پاسدار حسین جناسمی افزود: صهیونیسم با همکاری استکبار و گروههای تروریستی به دنبال ایجاد تنش در منطقه است که باید با حضور همیشگی در صحنه این نقشه ها بر ملا شود.
وی اظهار داشت: روز قدس، روز بزرگ فریاد آزادی خواهی ملتهایی است که در برابر ظلم و جور ایستادند تا فریاد مظلومیت فلسطین و غزه به گوش جهانیان برسد.
جناسمی گفت: بستر سازی برای حضور مردم در روز قدس می تواند مشت محکمی به دهان ظالمان دنیا از جمله رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی در هر منطقه و کشوری باشد.
فرمانده سپاه میاندرود افزود: روز قدس امسال، مشت محکمی به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیای اسلام است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هم وی خواستار حضور گسترده قشرهای مختلف مردم استان در این راهپیمایی شد و افزود : شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس تکلیف الهی است.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : استکبار جهانی تلاش می کرد تا روز جهانی قدس پانگیرد ولی امام راحل با نیت پاکی که داشت توانست این روز را جابنیدازد که این آیین اکنون در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می شود.
وی با بیان این که ملت مظلوم فلسطین بیش از 67 سال است در آوارگی و یا در اردوگاه ها زندگی می کنند، خاطرنشان کرد : ملت های دنیا باید با شرکت گسترده در این راهپیمایی حداقل فریاد مظلومیت فلسطینی ها را به گوش جهانیان برسانند.
یوسف پور شرکت آحاد مردم را در راهپیمایی روز جهانی قدس ادای دین به ملت ستمدیده فلسطین دانست و گفت: شرکت هر فرد مسلمان در این آیین وظیفه شرعی و دینی است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اشغال سرزمین فلسطین از سوی رژیم غاصب اسرائیل بیش از شش دهه را درد عظیمی برای امت اسلامی عنوان کرد.
یوسف پور خاطرنشان کرد : پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمیی (ره) مبارزه با استکبار جهانی امریکا و اسرائیل را از اهداف انقلاب برشمردند و مبارزه با اسرائیل با مردم فلسطین را منتقل نمودند که این مبارزات نتیجه داده است.
وی نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را از جمله یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امام راحل فرمود روز قدس روز جهان اسلام است یعنی با اتخاذ چنین راهبردی مساله فلسطین را مساله جهان اسلام مطرح کرد که جنگ با این رژیم اشغالگر، شکل مردمی گرفته است.
یوسف پور حمایت از مردم ستمدیده فلسطین را موضع قطعی و لایتغیر جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه شرعی و دینی هر ایرانی اعلام کرد.
رییس ستاد قدس و انتفاضه استان مازندران برجسته سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل غاصب با تاکید بر پیروزی در جنگ های 33 روزه، 22 روزه و 9 روزه ، افزایش آگاهی جهانی بویژه نسل جوان جوامع نسبت به ماهیت و اهداف اسرائیل و نظام سلطه و استکبار در فلسطین و جغرافیای جهان اسلام ، تقویت اتحاد فراگیر اسلامی و جلوگیری از بروز تفرقه و اختلاف و درگیری بین نیروهای مبارزه فلسطینی و تبیین ابعاد اثرگذاری و نقش آفرینی سرنوشت ساز روز قدس در روند تضعیف، تزلزل و فرو پاشی رژیم اسرائیل، تقویت امید و نوید آزادی قدس و فلسطین در جهان اسلام را از جمله اهداف و راهبردهای کلان عملیاتی و سیاست های روز جهانی قدس امسال اعلام کرد.
شیخ سعید نزار معاون فرهنگی حزب الله لبنان در جمع راهپیماییان ساری مرکز استان مازندران سخنرانی خواهد کرد. ک/4
6026/1654
گزارش : جانعلی فتحی



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن