تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالف هرگونه استيضاحي در مقطع کنوني هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳۲ق.ظ)
عضو کميسيون عمران مجلس: مخالف هرگونه استيضاحي در مقطع کنوني هستم موج - عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که مخالف هرگونه استيضاحي در مقطع کنوني هستم، گفت: با توجه به جلساتي که در کميسيون عمران مجلس برگزار شد، اعضاي کميسيون رضايت خود را نسبت به عملکرد وزير راه و شهرسازي اعلام داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، يوناتان بت‌کليا، عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين که در سال همدلي و همزباني دولت و ملت، انتظار مي‌رفت تعامل بهتري ميان دولت و مجلس را شاهد باشيم، گفت: زماني که نماينده‌اي به‌ جاي همراهي با دولت در اين شرايط ويژه اقتصادي و تحريم‌ها بخواهد از اهرم فشار استفاده کند نه‌تنها سودي عايد کشور نمي‌شود، بلکه رابطه دولت و مجلس را وارد چالش مي‌کند.
نماينده آشوريان در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر اين که شرايط ويژه اقتصادي کشور که ناشي از تحريم‌ها و کاهش قيمت فروش نفت است نياز به همراهي بيشتر دستگاه‌ها باهم دارد، افزود: هريک از مسوولان بايد در جايگاه خود به اين بينديشند که در مقطع کنوني چه تصميمي به سود يا ضرر کشور است و پس از آن تصميم‌گيري کنند.
وي با يادآوري اين که موفقيت دولت، موفقيت مجلس است بر لزوم همکاري بيشتر دو قوه براي بهره‌مندي بيشتر مردم از پروژه‌هاي عمراني تأکيد کرد.
بت کليا با بيان اين که مخالف هرگونه استيضاحي در مقطع کنوني هستم، ادامه داد: استيضاح نمايندگان را به خواسته‌هاي خود نمي‌رساند آن هم در شرايطي که مجلس تدوين قانون برنامه، بودجه و هم‌چنين انتخابات را پيش رو دارد، نبايد وقت خود را در جهت چالش با دولت بگذارد که نتيجه مثبتي هم نخواهد داشت.
وي افزود: وقتي مجلس قصد تدوين برنامه‌اي را براي هر وزارتخانه‌اي دارد، اگر آن وزارتخانه بدون وزير باشد، چطور مي‌توان نيازهاي دقيق آن وزارتخانه را برآورد کرد و آيا مي‌توان تضمين کرد برنامه‌اي که براي وزارتخانه بدون مسئول تدوين مي‌شود، نتيجه خواهد داد.
عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اين که اعضاي کميسيون عمران در نشست‌هاي مختلفي که داشته‌اند از عملکرد آخوندي اظهار رضايت کرده‌اند، گفت: انتظار داريم نمايندگان مجلس در جهت تحقق فرمايشات رهبري عمل کنند؛ چراکه مردم نياز به آرامش و آسايش دارند و همه ما بايد براي تحقق آن تلاش کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن