تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث و تکميل محور داران – دورود کاهش تصادفات را در بر داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۰ق.ظ)
احداث و تکميل محور داران – دورود کاهش تصادفات را در بر داشت موج - مدير ساخت و توسعه اداره راه و شهرسازي لرستان يکي از نتايج مؤثر در احداث و تکميل محور داران – دورود را کاهش چشمگير تصادفات در اين منطقه دانست و گفت: در حال حاضر ۹۰ کيلومتر از اين محور با پيشرفتي ۶۰ درصدي در حال احداث است.
به گزارش خبرگزاري موج، صادق مريدي، مدير ساخت و توسعه اداره راه و شهرسازي لرستان، ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص آخرين وضيعت پروژه‌هاي عمراني اين استان درباره روند تکميل پروژه سه‌راهي سامن – نهاوند گفت: طول اين محور ۱۲ کيلومتر بوده که ۱۰ کيلومتر آن به عرض دو کيلومتر روکش شده است.
مريدي با بيان اين که در اين عمليات اعتباري بالغ‌بر يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان هزينه شده، گفت: اين محور داراي چهار خط است که دو خط آن در حال احداث و دو خط ديگر آن تا مرحله زيرسازي رسيده است.
مدير ساخت و توسعه لرستان از پيشرفت ۶۰ درصدي باند دوم محور دليجان – اليگودرز به طول ۱۵ کيلومتر خبر داد و افزود: محور توره – خرم‌آباد – بروجرد ۲۸ کيلومتر است که در صورت تأمين اعتبار پنج کيلومتر باقي مانده آن نيز تا پاييز به پايان مي‌رسد.
وي با بيان اين که محور داران – دورود بين محور اليگودرز – داران واقع شده، ادامه داد: در اين محور دو زيرگذر اشرف‌آباد و گرجي در دست احداث است که در صورت تأمين اعتبار کافي، ساخت آن به‌زودي به پايان مي‌رسد. در ضمن اين محور در صورت تکميل تأثير بسياري در کاهش تصادفات اين منطقه دارد؛ زيرا در حال حاضر ما شاهد تصادفات بسياري در اين محور هستيم.
مريدي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: پروژه چهار خطه لرستان شامل چهار محور اصلي به طول ۲۷۵ کيلومتر است که ۱۰۸ کيلومتر آن به زير بار ترافيک رفته، ۱۳۲ کيلومتر در دست احداث و ۳۵ کيلومتر آن در دست مطالعه است.
وي همچنين در ادامه سخنانش از به پايان رسيدن محور خرم‌آباد – بروجرد خبر داد و افزود: ۶۱ کيلومتر محور خرم‌آباد – نورآباد در دست اجرا و ۱۸ کيلومتر آن به پايان رسيده است.
وي در ادامه اضافه کرد: هشت کيلومتر محور خرم‌آباد – پل‌دختر به مرحله اجرا رسيده، ۲۷ کيلومتر در دست احداث و ۳۵ کيلومتر آن در دست مطالعه است.
محور خرم‌آباد – کوهدشت نيز ۲۸ کيلومتر است که عمليات ۳۸ کيلومتر آن به پايان رسيده و مابقي آن هم‌اکنون در دست اجرا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن